Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@06:56:20 GMT

کریستین گروس از هدایت شالکه برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۰۴۱۱

ممکن است شالکه را به این زودی ها دوباره در بوندسلیگا نبینیم

شالکه، یکی از مشهورترین باشگاه های آلمانی، بدترین روزهای تاریخش را سپری می کند. شالکه با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می کند و آن ها با کسب 9 امتیاز در 23 بازی، در رده آخر بوندسلیگا هستند. فاصله شالکه با منطقه امن جدول، 9 امتیاز است و چیزی شبیه به یک معجزه برای ماندن آن ها در لیگ، نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اشپورت آینس، پس از شکست 5-1 مقابل اشتوتگارت، سران شالکه تصمیم گرفته اند تغییراتی بنیادی در ساختار مدیریتی و کادرفنی باشگاه انجام دهند. پیش تر گفته شده بود یوخن اشنایدر، مدیر ورزشی شالکه در تابستان این تیم را ترک می کند اما روسای شالکه تصمیم گرفته اند اشنایدر را همین حالا اخراج کنند. کریستین گروس که پس از دیوید واگنر و مانوئل باوم، سومین سرمربی شالکه در این فصل بود، نتوانست تحولی در نتایج ایجاد کند و اخراج شد. ساشا ریتر، دیگر عضو مدیریتی باشگاه شالکه هم از سمت خود برکنار شد. تمرینات شالکه هم تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کد خبر 6087091

دیگر خبرها

  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم