Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال تلویزیونی خبری "افغان آریانا" روز یکشنبه گزارش داد "زلمای خلیل‌زاد"، نماینده ویژه آمریکا در افغانستان طی تور منطقه‌ای خود به خاورمیانه و آسیای جنوبی، به افغانستان و قطر سفر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در ژانویه گفت خلیل‌زاد در دولت جدید آمریکا، در سمت خود باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آریانا نیوز، خلیل‌زاد پیش از سفر به خاورمیانه، به آلمان سفر خواهد کرد. این نماینده آمریکا سپس به قطر و بعد هم افغانستان، پاکستان، امارات متحده عربی و دیگر کشورها سفر می‌کند.

این نخستین سفر خلیل‌زاد از زمان آغاز ریاست جمهوری جو بایدن است.

آخر هفته جاری، نخستین سالگرد توافق صلح تاریخی بین آمریکا و طالبان است که مذاکرات درون‌افغانی را کلید زد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلمای خلیل زاد مذاکرات صلح افغانستان توافق صلح آمریکا و طالبان قطر افغانستان خلیل زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد


به گزارش .خبرگزاری صداوسیما شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی فلسطین نزدیک است تاکید کرد که مقاومت اسلامی با استفاده از حداقل قدرت خود توانست قواعد خود را به دشمن تحمیل کند.

شیخ نعیم قاسم در جریان یک نشست سیاسی که توسط انجمن علمای مسلمان در بیروت برگزار شد گفت که مسیر رژیم اشغالگر صهیونیستی توحش و ظلم بوده و نابودی آن نزدیک است. اما مسیر فلسطین، جهاد و شهادت و صبر بوده و پیروزی آن نزدیک است.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد که اسرائیل بدون حمایت جهان استکباری نمی‌تواند دوام بیاورد. اکنون ۲ چیز می‌تواند جنگ غزه را متوقف کند: آمریکا و انتخابات آن و وحدت و همبستگی استثنائی در جهان با مردم فلسطین در برابر اسرائیل.

وی با اشاره به شکست همه پروژه‌های دشمن آمریکایی - صهیونیستی و متحدان آنها در منطقه اظهار داشت که پروژه «خاور میانه جدید» (که آمریکا طراحی کرده بود) برای اولین بار در جنگ جولای ۲۰۰۶ (میان حزب‌الله و ارتش صهیونیستی) و برای دومین بار در سوریه (اشاره به جنگ جهانی تروریسم علیه سوریه) و این بار در غزه نابود شد و از بین رفت.

معاون دبیرکل حزب‌الله در ادامه گفت که ما در این رویارویی با دشمن صهیونیستی قواعدی را وضع کردیم که از طریق آن همه اهداف خود را محقق ساختیم از جمله: حمایت از مردم غزه، مشغول کردن دشمن در جبهه شمالی فلسطین اشغالی و آواره شدن شهرک‌نشینان صهیونیست و وارد شدن خسارت‌های سنگین به اشغالگران، تثبیت معادله بازدارندگی مقاومت با استفاده حداقلی از قدرتی که داریم.

وی در پایان تصریح کرد که همه این اهداف با فداکاری‌های زیاد محقق شد.

دیگر خبرها

  • آمریکا از پاسخ به استفاده از پایگاه نظامی پاکستان طفره رفت
  • ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است
  • واکنش نماینده روسیه به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • روسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه است
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه