Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:16:43 GMT

تمامی صنوف کرج به جز تالارهای پذیرایی باز هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۰۶۶۴

تمامی صنوف کرج به جز تالارهای پذیرایی باز هستند

ایسنا/البرز رئیس اتاق اصناف البرز گفت: تصمیم گیری در خصوص نحوه فعالیت صنوف در استان به صورت هفتگی و با توجه به وضعیت شیوع کرونا در مناطق مختلف اتخاذ می‌شود.

بهروز حصاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت دو شهرستان در البرز آبی و مابقی در شرایط زرد هستند.

وی ادامه داد: با این اوصاف بنا به دستور ستاد استانی کرونا شرایط وضعیت قرمز برای صنوف سه شهرستان اشتهارد، نظرآباد و ساوجبلاغ اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص چگونگی فعالیت  صنوف در کرج توضیح داد: در حال حاضر به جز تالارهای پذیرایی سایر صنوف هیچ مشکلی برای فعالیت ندارند.

این مسئول اضافه کرد: تصمیم گیری در خصوص نحوه فعالیت صنوف در استان به صورت هفتگی و با توجه به وضعیت شیوع کرونا در مناطق مختلف اتخاذ می‌شود.

حصاری تاکید کرد: طی هفته گذشته فعالیت تالارهای پذیرایی متوقف شده بود و فردا مجددا برای نحوه فعالیت آنها تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف البرز در خصوص تصمیم گیری در خصوص تعطیلی سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها گفت: هنوز دستوری در خصوص تعطیلی این واحدها ابلاغ نشده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی همه باهم علیه کرونا اتاق اصناف البرز تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

کد خبر 6080243

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد