Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@08:56:19 GMT

حمله تند کیهان به سید محمد خاتمی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۰۶۹۶

حمله تند کیهان به سید محمد خاتمی

روزنامه کیهان نوشت: برخی محافل رسانه‌ای نزدیک به اصلاح‌طلبان می‌گویند خاتمی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب نوشته و در آن ضمن مرور سوابق خود، گفته که دغدغه انقلاب را دارد و هیچ‌گاه علیه انقلاب و رهبری و حاکمیت نبوده است.

سیدعلی خاتمی برادر خاتمی در توضیحی مبهم، محتوای منتشر شده از نامه را ناشی از حدسیات و گمانه‌زنی رسانه‌ای عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدجواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملی گفته این نامه ۳۷ صفحه‌ای، مربوط به دو ماه قبل است و در آن خاتمی، دغدغه‌هایش برای انقلاب و نظام را مطرح کرده است.

رفتار‌های سالوسانه خاتمی در حالی است که وی یک عذرخواهی رسمی به خاطر خیانت‌هایش در فتنه سال ۸۸، به نظام و مردم بدهکار است.

رفتار وی و موسوی در فتنه نیابتی ۸۸، سواری دادن به آمریکا و انگلیس و اسرائیل، در جهت ایجاد شورش و آشوب علیه نظام بود. این خیانت در حالی اتفاق افتاد که خاتمی چندین بار در پستو‌ها اعتراف کرده، ادعای تقلب در انتخابات (به عنوان بهانه اصلی فتنه ۸۸) «دروغ» بوده؛ اما با این حال شجاعت و شرافت آن را نداشته که همین اعتراف به دروغگویی و فریب مردم را علنی اظهار کند.

به عبارت دیگر او و موسوی و سایر دست‌اندرکاران فتنه، متهم اول خون‌های ریخته شده، ۸ ماه بی‌ثباتی کشور و خسارت به اموال عمومی و مردم، مجال دادن به گروهک‌های برانداز، و تشجیع دشمن برای اعمال تحریم‌های بعدی (موسوم به تحریم‌های فلج‌کننده)‌هستند. با همه این‌ها خاتمی اگر واقعا قصد ابراز ندامت و عذرخواهی دارد، باید این کار را علنی و با صراحت انجام دهد، خیانت انجام گرفته را به مردم توضیح داده و درباره حقیقت‌های جنایت روشنگری کند و از نظام و مردم طلب عفو نماید. توبه این‌چنینی و قول اصلاح و جبران، شرط ادعای اصلاح‌طلبی است و در غیر این‌صورت، هم به نفاق منافقانی خواهد شد که فساد می‌ورزند، اما ادعای اصلاح دارند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی می‌خواستند نمایندگان از «اصلاح قانون نظام وظیفه» دلسرد شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن پیرهادی» عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همت و عزم جدی مجلس برای کاهش زمان خدمت سربازی نشان داد، بن بست‌ها و سخت‌ترین موانع با رایزنی و تفاهم حل شدنی‌اند و مسوولان، نهادها و سازمان‌ها راهی جز مرتفع‌کردن مطالبات برحق جامعه ندارند و باید با نیاز و خواست مردم طبق قانون و بر اساس شرع همراه و همگام شوند.

وی با بیان اینکه پیگیری مطالبات به‌حق جامعه وظیفه ذاتی و غیر قابل اغماض نمایندگان مردم در خانه ملت است، افزود: تأیید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه از سوی شورای نگهبان، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس طی ۴ سال اخیر بود.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ «نمی‌شودی» در حل موانع اصلاح قوانین به نفع جامعه و نظام حکمرانی کشورمان ماندگار نیست، ادامه داد: از ابتدای استقرار مجلس یازدهم همراه با شماری از نمایندگان اصلاح قانون نظام وظیفه را به عنوان مطالبه طیفی از جامعه بی وقفه دنبال کردیم و ثمره آن پس از رفع موانع و القای «نمی‌شود و می‌توان» های جمعی، کاهش زمان خدمت، افزایش بیش از ۱۲ برابری حقوق سربازان و گسترش دامنه معافیت مشمولان آن بوده است.

مجلس را متهم به کار پوپولیستی و بی‌دستاورد می‌کردند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان پیگیری مطالبه جامعه در بحث اصلاح قانون نظام وظیفه بسیاری مجلس را به عوامگرایی و اقدامات پوپولیستی متهم کردند، گفت: برخی منتقدان مجلس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مدام نمایندگان مدافع اصلاح قانون نظام وظیفه را متهم به کار پوپولیستی و بی دستاورد می‌کردند و مدعی بودند مجلس در این بحث نمی‌تواند ورود کند و پیگیری‌ها و مصوبات مجلس نتیجه‌ای نخواهد داشت چراکه به زعم آن‌ها، تمام اختیارات در بحث سربازی محدود به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح است.

عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتقدان با رویکرد القای یاس به نمایندگان، در تلاش برای دلسرد کردن مجلس از ایجاد اصلاح در قانون سربازی بودند، افزود: به رغم برچسب‌زنی‌ها مکرر مخالفان ومنتقدان، نمایندگان مدافع اصلاح قانون سربازی در پیگیری بحث اصلاح قانون سربازی دلسرد و مأیوس نشدند و در نهایت، تقید نمایندگان به تعهدشان به مردم و عزم جدی مجلس در پاسخ به این مطالبه اجتماعی، سبب ایجاد تغییرات مؤثر در بحث خدمت نظام وظیفه در برنامه هفتم توسعه و بودجه‌های سالیانه شد که ثمرات آن عینی و قابل لمس است.

پیرهادی با بیان اینکه تأیید مصوبه کاهش زمان خدمت سربازی مجلس از سوی شورای نگهبان نشان داد «نمی‌شودی» نداریم، تاکید کرد: همانطور که مجلس با عزم جدی در تفاهم، مذاکرات و رایزنی‌های مؤثر و هدفمند توانست مطالبه بخشی از جامعه را به گوش ستاد کل نیروهای مسلح برساند و ستاد کل را به عنوان متولی اصلی سازمان نظام وظیفه اقناع به اصلاح قانون کند، دیگر مطالبات به حق مردم از شفافیت عملکرد مسوولان و واردات خودرو گرفته تا مقابله با رانت‌خواری و فسادستیزیِ نیز قابل حل و مرتفع‌شدن هستند و نباید هیچ مانع و سدی سبب دلسردی جامعه ومردم شود.

کد خبر 6057179

دیگر خبرها

  • ادعای معاون احمدی نژاد درباره سهم اصلاح طلبان از مجلس دوازدهم
  • کنایه ایمانی به جایگاه حدادعادل در بین اصولگرایان / اصلاح طلبان ذیل نام خاتمی حرکت نمی کنند
  • کیهان: امثال خاتمی و خوئینی‌ها به ۱۰۰ درصد ملت ایران خیانت کردند
  • کیهان : امثال خاتمی و خوئینی ها به ۱۰۰ درصد ملت ایران خیانت کردند / خاتمی برای این که دیده شود، این‌بار سعی کرد خود را در دسته تحریمی ها جا‌نمایی کند
  • برخی تلاش می‌کردند نمایندگان از پیگیری اصلاح قانون نظام وظیفه دلسرد شوند
  • موسوی خوئینی‌ها: آنهایی که به خاتمی می‌تازند، غافل هستند که خودشان ضرر می‌کنند/آیا می‌شود از مشارکت ادعایی ۴۰ درصدی (با احتساب آرای باطله) خشنود بود؟
  • برخی می‌خواستند نمایندگان از «اصلاح قانون نظام وظیفه» دلسرد شوند
  • حمله کیهان به ظریف: علیه سردار جعفری تهمت زدی، باید پاسخگو باشی
  • حمله کیهان به ظریف بعد از یک روز ذوق زدگی!
  • کیهان: ظریف علیه سردار جعفری تهمت زده، باید پاسخگو باشد