Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@15:34:20 GMT

حمله تند کیهان به سید محمد خاتمی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۰۶۹۶

حمله تند کیهان به سید محمد خاتمی

روزنامه کیهان نوشت: برخی محافل رسانه‌ای نزدیک به اصلاح‌طلبان می‌گویند خاتمی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب نوشته و در آن ضمن مرور سوابق خود، گفته که دغدغه انقلاب را دارد و هیچ‌گاه علیه انقلاب و رهبری و حاکمیت نبوده است.

سیدعلی خاتمی برادر خاتمی در توضیحی مبهم، محتوای منتشر شده از نامه را ناشی از حدسیات و گمانه‌زنی رسانه‌ای عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدجواد حق‌شناس عضو حزب اعتماد ملی گفته این نامه ۳۷ صفحه‌ای، مربوط به دو ماه قبل است و در آن خاتمی، دغدغه‌هایش برای انقلاب و نظام را مطرح کرده است.

رفتار‌های سالوسانه خاتمی در حالی است که وی یک عذرخواهی رسمی به خاطر خیانت‌هایش در فتنه سال ۸۸، به نظام و مردم بدهکار است.

رفتار وی و موسوی در فتنه نیابتی ۸۸، سواری دادن به آمریکا و انگلیس و اسرائیل، در جهت ایجاد شورش و آشوب علیه نظام بود. این خیانت در حالی اتفاق افتاد که خاتمی چندین بار در پستو‌ها اعتراف کرده، ادعای تقلب در انتخابات (به عنوان بهانه اصلی فتنه ۸۸) «دروغ» بوده؛ اما با این حال شجاعت و شرافت آن را نداشته که همین اعتراف به دروغگویی و فریب مردم را علنی اظهار کند.

به عبارت دیگر او و موسوی و سایر دست‌اندرکاران فتنه، متهم اول خون‌های ریخته شده، ۸ ماه بی‌ثباتی کشور و خسارت به اموال عمومی و مردم، مجال دادن به گروهک‌های برانداز، و تشجیع دشمن برای اعمال تحریم‌های بعدی (موسوم به تحریم‌های فلج‌کننده)‌هستند. با همه این‌ها خاتمی اگر واقعا قصد ابراز ندامت و عذرخواهی دارد، باید این کار را علنی و با صراحت انجام دهد، خیانت انجام گرفته را به مردم توضیح داده و درباره حقیقت‌های جنایت روشنگری کند و از نظام و مردم طلب عفو نماید. توبه این‌چنینی و قول اصلاح و جبران، شرط ادعای اصلاح‌طلبی است و در غیر این‌صورت، هم به نفاق منافقانی خواهد شد که فساد می‌ورزند، اما ادعای اصلاح دارند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی

روز گذشته زهرا شجاعی، عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب و مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات مصادف با روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد. در همین راستا، تصاویری از مراسم تشییع پیکر او و نماز خواندن حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی بر پیکر او را مشاهده می‌کنید.

منبع: جماران

tags # سید محمد خاتمی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • نماز خواندن محمد خاتمی بر پیکر زن اصلاح‌طلب فوت شده | تصویر
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • (عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • تصاویری از حضور سیدمحمد خاتمی در منزل مرحوم زهرا شجاعی
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد