Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@18:13:27 GMT

بازداشت 2 سوداگر مرگ در آبادان + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۰۸۹۱

بازداشت 2 سوداگر مرگ در آبادان + عکس

2 مواد فروش آبادانی که اقدام به توزیع انواع مواد مخدر می کردند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین زلقی رییس پلیس آبادان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ که در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری 2 مواد فروش در آبادان

وی افزود: مأموران کلانتری 16 امیرکبیر آبادان با انجام کار اطلاعاتی دقیق مخفیگاه 2 خرده فروش مواد مخدر در آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان توضیح داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل اختفاء متهمان، مقدار قابل توجهی مواد مخدر ازنوع تریاک ، 8 گوشی موبایل و ۴ دوربین مداربسته و یک موتور سرقتی ازمتهمان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ زلقی درپایان عنوان کرد: شماره تماس رایگان پلیس ۱۱۰ آماده دریافت هرگونه موارد مشکوک به خصوص گزارش فروشندگان مواد مخدر از سوی شهروندان عزیز است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مواد مخدر تریاک مواد مخدر اخبار حوادث عکس آبادان سرقتی فروش مواد مخدر سوداگر مرگ سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا فیلم تجاوز تجاوزجنسی بازیگر سینما و تلویزیون عکس تهران حمله آزار و اذیت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!