Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی امروز در ارتباط مستقیم اینستاگرامی با مردم به گزارش عملکرد دو ماه گذشته خود پرداخت و اظهار داشت: طی دو ماه گذشته ۷۹ سؤال راجع به مسائلی ملی، استانی و شهرستانی از اعضای دولت پرسیدیم که بنده یا طراح آن سؤال بوده‌ام و یا اینکه یکی از امضاءکنندگان آن بوده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی از این سؤالات پرداخت و بیان کرد: این سؤالات ناظر به مشکلات و نیازهایی بوده که مردم ما با آن درگیر هستند و تلاش کردیم مسؤولان را وادار به پاسخگویی و رفع مشکل کنیم.

وی اضافه کرد: طی این مدت ۱۰۵ تذکر را نیز به اعضای هیئت دولت از جمله رئیس جمهور، معاونین رئیس جمهور و همچنین وزرا ارائه کردیم.

رضایی از ارائه ۶۸ پیشنهاد با موضوع بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: این پیشنهادها در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد و امیدواریم با اصلاحاتی که دولت انجام داده و اصلاحاتی که در مجلس در حال انجام است، یک بودجه مردمی مصوب و اجرا شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی دو ماه گذشته به همه بخش‌های شهرستان دشتستان سفر کردیم و در بازدید از شهرها و روستاها ضمن بررسی مشکلات و نیازها، دیدارهایی با مردم و مسؤولان محلی در این مناطق داشتیم.

وی ادامه داد: همچنین دیدارهایی را با برخی از وزرا و رؤسای سازمان‌ها در سطح ملی داشتیم که مسائل مهم شهرستان از جمله بزرگراه‌ها، سد دالکی، بیمارستان‌های ۱۷ شهریور و شبانکاره، کارخانه سیمان، آثار باستانی و مناطق گردشگری شهرستان، طرح‌های سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات، مسائل آب و خرما و کشاورزی، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، مسائل سرمایه گذاری، بودجه شهرستان و استان، پیگیری جبران خسارات سیل وحدتیه، مشکلات شهرداری‌ها، گرانی و کمبود کالاهای اساسی و سیمان، مشکلات تولیدکنندگان، راه‌های فرعی و… دنبال و پیگیری شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تذکر بودجه عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه

به گزارش«نماینده» احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (8 فروردین ماه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه کم بودن مبلغ جرایم رانندگی باعث شده که بازدارندگی نداشته باشد، اضافه کرد: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را فرهنگ سازی و توجه مردم به ضوابط رانندگی می‌دانیم ولی عده ای با عدم رعایت قوانین، برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند.

دیگر خبرها

  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰