Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال که به بهانه مصدومیت تمرین را ترک کرد همراه آبی‌پوشان به رفسنجان سفر نخواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) پس از استفاده از الفاظ نامناسب و درگیری لفظی با سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های استقلال محل تمرین را به بهانه مصدومیت ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که مدعی شده به خاطر مصدومیت راهی بیمارستان نیز شده، همراه استقلال برای بازی با مس به رفسنجان سفر نخواهد کرد. سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره وضعیت مظاهری به تسنیم گفت: فردا بازی حساسی داریم و خیلی دوست ندارم صحبتی انجام دهم. هر کسی باید در تمرینات نظم را رعایت کند. از رفتار مظاهری تعجب کردم. 

گزارش تمرین استقلال| ترک تمرین توسط مظاهری و حضور بازیکن جدید + تصاویر

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری که در نقل و انتقالات زمستانی بحث‌های زیادی درباره انتقالش به استقلال وجود داشت، در نهایت با وجود اصرار جواد نکونام به این مساله اما با مخالفت باشگاه مس رفسنجان در این تیم ماندگار شد.

باقری که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت محرم نویدکیا محسوب می‌شود، در بازی‌های گذشته تیمش عملکرد خوبی داشته است. او حتی در بازی جام حذفی با پیراهن مس مقابل استقلال خوش درخشید و نقش زیادی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

هافبک سابق استقلال حالا در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر برای نبرد دو باره با آبی‌پوشان آماده می‌شود. باقری امروز در ترکیب تیمش در بازی دوستانه با بهمن تهران به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه کرد.

باقری امیدوار است با حفظ آمادگی جسمانی بار دیگر مهره‌ای کارآمد در ترکیب مس رفسنجان باشد و بتواند مقابل استقلال در اولین بازی رسمی سال 1403 هم نمایش خوبی ارائه کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید