Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم نوشت: رسانه‌های سعودی، ویدئویی را از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در جریان گشت‌زنی در مسیر مسابقه رالی «الدرعیه» که شاهد افتتاحیه دور دوم رقابت‌های قهرمانی ABB فرمول ای در هفتمین دور خود بود، منتشر کردند.

پیش‌تر دفتر پادشاهی عربستان اعلام کرد، محمد بن سلمان عمل آندوسکوپی برای برداشتن آپاندیس را صبح روز چهارشنبه در بیمارستان تخصصی ملک فیصل در ریاض انجام داد که موفقیت‌آمیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه صادره همچنین آمده بود، ولیعهد در صحت و سلامت از بیمارستان مرخص شده است.

این اولین حضور علنی ولیعهد عربستان پس از انتشار گزارش جنجالی سیا درباره قتل جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد سعودی است که در آن تاکید شده بن سلمان با ربایش یا قتل وی موافق بوده است.

کد خبر 587772 برچسب‌ها بن سلمان عربستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بن سلمان عربستان بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اولین جزئیات درباره گلکسی S25 اولترا

سامسونگ ظاهراً طراحی گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را نهایی کرده و حالا تمرکز خود را به سری گلکسی S25 معطوف کرده است. طبق شایعات، تولید قطعات نسل بعدی گوشی‌های تاشوی سامسونگ در ماه مه شروع می‌شود.

طبق ادعای یک منبع دنیای فناوری به نام PandaFlash، سامسونگ مشغول آزمایش چهار نمونه اولیه برای گلکسی اس ۲۵ اولترا است. این منبع با انتشار تصویری، این چهار نمونه اولیه را به نمایش گذاشته است.

طبق تصویر بالا، ظاهراً طراحی بخش جلویی پرچمدار آینده سامسونگ تغییر چندانی نخواهد کرد. البته با توجه به اینکه سامسونگ سال گذشته میلادی گلکسی S24 اولترا را با تغییرات طراحی روانه بازار کرد، عدم تغییر آن چندان تعجب‌برانگیز نیست. گلکسی S24 اولترا به نمایشگر تخت مجهز شده است و حاشیه‌های بسیار کمی دارد.

به‌نظر می‌رسد تنها تغییر پنل جلویی گلکسی S25 اولترا به میزان حاشیه‌ها و همچنین گوشه‌های فریم مربوط باشد. در حالت کلی، اگر تغییرات مدنظر سامسونگ دقیقاً مشابه همین تصویر باشد، با تغییرات محسوسی روبه‌رو نخواهیم شد.

درنهایت باید به دو موضوع اشاره کنیم؛ یکی اینکه منبعی که اطلاعات امروز را منتشر کرده است، یک منبع جدید محسوب می‌شود و سابقه کمی در این حوزه دارد. موضوع دوم به طراحی پنل پشتی مربوط می‌شود. تصویر منتشرشده بخش جلویی پرچمدار آینده سامسونگ را نشان می‌دهد و این درحالی است که شاید سامسونگ به‌سراغ طراحی متفاوتی برای پنل پشتی و دوربین‌ها برود. با توجه به اینکه چند ماه تا معرفی سری گلکسی S۲۵ باقی مانده است، باید منتظر انتشار شایعات و گزارش‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند
  • افشای اولین جزئیات درباره گلکسی S25 اولترا
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده