Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا علی‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: چنانچه دستورالعمل‌های بهداشتی به درستی از سوی اصناف رعایت شود و ازدحام و تجمع خطرناکی شکل نگیرد، بنا بر تعطیلی بازار شب عید نداریم.

او افزود: برگزاری دورهمی‌ها و مراسم ختم و عروسی، مشکل اصلی شیوع و ویروس کرونا در استان است و همانطور که از گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی مشخص است نقش بازار در شیوع ویروس کرونا کمتر از برگزاری دورهمی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مهمان نواز هستیم، اما مسافر نمی‌پذیریم/ برگزاری مراسم ختم و عروسی ممنوع

علی‌محمدی اضافه کرد: با وجود توصیه‌های مکرر مبنی بر خودداری مردم از برگزاری مراسم‌های عقد، عروسی، ترحیم و مجالس دورهمی، همچنان گزارش‌های موجود حاکی از برگزاری این دورهمی‌ها در استان است.

او ادامه داد: باید راهکار موثری برای جلوگیری از برگزاری دورهمی‌ها تدبیر شود چرا که با شیوع ویروس جهش‌یافته وضعیت خطرناک‌تر شده و باید مراقبت و نظارت بیشتری در این حوزه انجام گیرد.

علی‌محمدی همچنین بر ضرورت کنترل جدی مبادی ورودی و خروجی استان تاکید کرد و گفت: در همین راستا، نظارت بیشتر بر پایانه‌های مسافربری و حمل و نقل بار نیز می‌تواند مکمل کنترل مرز‌های استان باشد.

او تشدید نظارت‌ها بر بازار و اصناف را از دیگر موارد مهم در مقابله با شیوع کرونا برشمرد و افزود: در برخی اصناف همانند قهوه‌‎خانه‌ها شاهد تجمع افراد هستیم که می‌طلبد بازرسان نظارت بیشتری داشته باشند و موارد تخلف را گزارش داده تا نسبت به برخورد و یا پلمب اصناف بی‌توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستورالعمل های بهداشتی بازار شب عید ویروس کرونا برگزاری دورهمی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید