Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:37:24 GMT

مظاهری از پرواز سیرجان بازماند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۵۱۴

مظاهری از پرواز سیرجان بازماند

سنگربان استقلال از پرواز به رفسنجان بازماند و نتوانست تیمش را در این سفر همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان استقلال برای سفر به رفسنجان عازم این شهر شد ولی رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان نتوانست کاروان تیمش را در این سفر همراهی کند.


مظاهری که از صبح امروز خبرهای متفاوتی درباره غیبتش در آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان مطرح شده بود، اخبار پیرامون شایعات قهرش از تمرین استقلال و اختلافاتش با سعید عزیزیان مربی دروازه بانان این تیم را به شدت تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظاهری در گفتگو با ورزش سه ضمن تکذیب شایعات قهرش اعلام کرد که درد او از ناحیه کمر عود کرده است و به همین دلیل راهی بیمارستان شده است تا آزمایش MRI گرفته و میزان مصدومیتش مشخص شود. او حتی عنوان کرد که تمامی اسناد مصدومیتش از ناحیه کمر نیز موجود است و حتی برگه فیش نوبت دهی او در یکی از بیمارستانهای تهران نیز در فضای مجازی منتشر شد.


با این وجود و در حالیکه غیبت مظاهری در بازی فردا مقابل مس رفسنجان قطعی است اما او حتی از سفر به رفسنجان بازماند و به هواپیمای حامل کاروان استقلال نیز نرسید.


به هر حال مشخص نیست مظاهری با پرواز دیگری راهی رفسنجان خواهد شد و تکلیف دروازه بان ذخیره آبی پوشان چه خواهد شد. سیدحسین حسینی در بازی فردا مقابل مس درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

استقلال تهران رشید مظاهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان

 گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف‌شده برنده میدان بود.

به گزارش تسنیم، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت داد.

 سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و  قائم اسلامی‌خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند تا تیم اوزونیدیس در آستانه کسب سه امتیاز قرار بگیرد. گل‌گهر تا دقیقه 90 برنده بازی بود تا اینکه آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 برای استقلال خوزستان گلزنی و بازی را به تساوی کشاندند.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محسن فروزان قراردادش با گل گهر سیرجان را فسخ کرد کنایه سنگین سرمربی گل گهر به تساوی با استقلال

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره