Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@00:02:38 GMT

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۵۳۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد، با اشاره به لزوم حفظ وحدت اسلامی و ارزش‌های والای دین اسلام اظهار کرد: چنانچه تبلیغات اسلامی فارغ از نگاه سیاسی و جبهه‌ای و حتی مذهبی برای تبلیغ ارزش‌های نورانی اسلام ناب محمدی که برای شیعه و سنی یا اصلاح طلب و اصول گرا مقدس است تلاش کند، می‌تواند اعتماد اقشار مختلف جامعه و نخبگان را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان افزود: اداره تبلیغات اسلامی ماموریتی فرامذهبی در مناطق سنی نشین دارد و باید برای تحقق اهداف فرهنگی، دینی و اجتماعی تلاش کند.

وی بیان کرد: تلاش‌های زیادی از سوی دشمن بیگانه و نفوذی‌هایش در داخل انجام می‌شود تا ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی در استان با مانع روبه رو شود اما باید برای برملاکردن این نقشه‌ها و شکستشان تلاش کرد و مسئولان نیز باید سازمان را در این راستا یاری کنند.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد نیز در این مراسم اعلام کرد: امیدوارم بتوانم مجری خوبی برای تحقق اهداف تبلیغات اسلامی باشم و آنگونه که انتظار می‌رود برای پیگیری ماموریت‌های سازمان قدم گذارم.

حجت‌الاسلام محمد رسول ملکی افزود: برای پیاده کردن برنامه‌های فرهنگی نیازمند کمک تمام مسئولین ادارات شهرستان و تجربیات روسای ادارات شهرستان‌ها هستیم که امیدواریم با یاری هم بتوانیم موجب اعتلای فرهنگی مردم شهرستان شویم.

در پایان این مراسم با اهدای حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام محمد رسول ملکی به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی سروآباد معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام ورهرام تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان شهرستان سروآباد تبلیغات اسلامی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زارعی صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندار دشتی، معاونین و بخشداران تابعه اظهار کرد: همه ما بدهکار مردم دشتی و تنگستان هستیم و مردم با مشارکت بالای در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه مردم پای کار نظام و انقلاب هستند، افزود: از دست اندرکاران برگزاری انتخابات که زمینه حضور پرشور مردم فراهم کردند تقدیر می‌شود.

زارعی با بیان اینکه از زحمات آقای کرمی بابت همه تلاش‌ها تقدیر می‌شود گفت: شهرستان دشتی تبدیل به فضای کار و همدلی می‌شود و با همت مجموعه اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشتی و تنگستان باید به کارگاه سازندگی تبدیل شوند.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال توسعه و کار و تلاش در حوزه دشتی و تنگستان و استان هستیم.

زارعی یادآور شد: مدیران محکم‌تر از گذشته کار و تلاش کنند و از استاندار بوشهر انتظار داریم اختیارات فرمانداران و بخشداران افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تزریق اعتبارات ملی هستیم، تصریح کرد: مسائل و مشکلات شهرستان احصا و با جدیت دنبال می‌کنیم.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیران اجازه ندهند کار مردم معطل بماند و تلاش می‌کنیم و فضای تعامل و همدلی در شهرستان تقویت شود.

کد خبر 6063301

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین۱۴۰۳ در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • تفسیر کوتاه آیه شانزدهم طرح مسطورا توسط رئیس اداره تبلیغات گناوه
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد