Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:20:40 GMT

برگزاری همایش پیاده‌روی همراه با کاشت نهال در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۷۰۳

برگزاری همایش پیاده‌روی همراه با کاشت نهال در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری همایش پیاده روی همراه با کاشت نهال ویژه بانوان در سمنان خبر داد.

محمود رضا دارایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه این همایش به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری در سمنان برگزار می‌شود، در خصوص زمان برگزاری آن اظهار کرد: این همایش چهارشنبه ۱۳ اسفندماه ساعت ۸:۳۰ در پارک کوهستان شهر سمنان در ابتدای جاده سلامت این شهر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه ورزش همگانی را یک ضرورت برشمرد و افزود: امروز توسعه و تقویت ورزش در بخش بانوان با توجه به نقش آنان در نشاط خانواده به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و حفاظت از طبیعت و زیباسازی شهری، اشاعه و ترویج فرهنگ غنی ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی، صمیمیت و داشتن جامعه‌ای پویا و توانا با بانوان و مادران سالم و شاداب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و انجمن ورزش همگانی کارگری شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

کد خبر 477850

منبع: ایمنا

کلیدواژه: همایش پیاده روی شهر سمنان شهرداری سمنان نشاط شهروندی درختکاری ورزش همگانی شهر شهروند شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | کاشت نهال در پاکستان توسط رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که در صدر هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم پاکستان شده، دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از سوی شهباز شریف، نخست‌وزیر این کشور در اسلام آباد مورد استقبال رسمی قرار گرفت.تصاویری از کاشت نهال دوستی در پاکستان توسط رئیس‌جمهور را ببینید.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 846357 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و پاکستان درختکاری خبر ویژه پاکستان سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • عکس | کاشت نهال در پاکستان توسط رئیسی