Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:07:26 GMT

جلسه سرپایی سرمربی تیم ملی با دو مسئول رده بالا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۱۷۱۹

در حاشیه انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی با معاون وزیر ورزش و دبیرکل فدراسیون گفتگویی سرپایی و کوتاه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد و حالا یکی از مهترین سوالاتی که پیش اهالی فوتبال قرار دارد، اینکه شیوه تعامل عزیزی خادم رئیس جدید فوتبال ایران با دراگان اسکوچیچ سرمربی مهم ترین تیم ملی فدراسیون او چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراگان اسکوچیچ مدتی پس از استعفای مهدی تاج به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جانشین ویلموتس شد و علی رغم شیوع ویروس کرونا و برهم خوردن برنامه تیم ملی، توانسته دو پیروزی بسیار خوب و امیدوارکننده را مقابل ازبکستان و سپس بوسنی کسب کند.

 


این مربی کروان که در انتخابات فدراسیون فوتبال حضور داشت، همانطور که در تصویر مشخص است برای دقایق با نبی دبیرکل فدراسیون که احتمالا به زودی جایش را به فرد دیگری می دهد و همینطور علی نژاد معاون وزارت ورزش گفتگو کرد و احتمالا دغدغه های خود را در مورد آینده تیم ملی فوتبال ایران مطرح کرده است.


اسکوچیچ در مصاحبه ای کوتاه تاکید کرد که کاری به نتیجه انتخابات ندارد و تمرکز کاملش روی تیم ملی قرار دارد.

دراگان اسکوچیچ (سرمربی) تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد