Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در حالی که دهه‌های گذشته شاهد سرعت بالای افزایش شهرنشینی در هند و چین بوده‌ایم، اکنون شهرهای آفریقایی سریع‌ترین رشد را در این زمینه دارد.

در لیست سازمان ملل، سریع‌ترین رشد در شهرنشینی متعلق به گوگوالادا از توابع نیجریه و پس از آن کابیندا در کنگو بود.

افزایش شهرنشینی در آفریقا مشکلاتی همچون زاغه‌نشینی، ازدحام جاده‌ها و همچنین آلودگی را به بار آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمی از افزایش جمعیت شهری تا سال ۲۰۳۰ تنها در هشت کشور هند، چین، نیجریه، کنگو، پاکستان، اندونزی، آمریکا و بنگلادش خواهد بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین تاکید آموزش و پرورش بر برگزاری حضوری امتحانات خبر مهم برای فرهنگیان جامانده از رتبه بندی جزییات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب چطور مـی‌توانیم در آموزش و پرورش استخدام شویم؟ پرداخت مطالبات صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت تهاتری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهرنشینی شهرنشینی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو

آفتاب‌‌نیوز :

تعذیه سالم و سبک زندگی صحیح، دو فاکتور مهمی هستند که می‌توانند به‌صورت ریشه‌ای مشکلات مربوط به مو را کاهش دهند و حتی از بین ببرند. اما علاوه بر این عوامل، شما می‌توانید به استفاده از روغن‌های طبیعی که باعث افزایش سرعت رشد مو می‌شوند، بپردازید. مطالعات متعددی در مورد ارتباط رشد مو و استفاده از روغن های طبیعی صورت گرفته است. اما هیچ به طور قطعی ثابت نشده که آیا این روغن‌ها همیشه می‌توانند مؤثر واقع شوند یا نه. اما امتحان کردن و پیدا کردن بهترین مورد برای خودتان ضرری ندارد.

در این مطلب سه روغن طبیعی مؤثر در افزایش سرعت رشد مو به شما معرفی می‌شود.

فراموش نکنید که برای دریافت نتیجه دلخواه باید به استفاده مداوم این روغن‌ها در درازمدت بپردازید.

روغن زیتون

روغن زیتون در بسیاری از محصولات مراقبتی پوست و مو به کار رفته و در واقع یکی از در دسترس‌ترین مواد ممکن برای این کار به شمار می‌آید. روغن زیتون پوست سر شما را به خوبی تغذیه می‌کند و موهایتان را نرم و براق نگه می‌دارد.

می‌توانید مقداری روغن زیتون را به پوست سر خود بمالید و ماساژ دهید یا برای نتیجه‌گیری بهتر، آن را با روغن رزماری ترکیب کنید. کافیست یک بار در هفته از روغن زیتون روی موهای خود استفاده کنید تا از فواید آن بهره‌مند شوید.

روغن کرچک

روغن کرچک دارای خاصیت آبرسانی است و همچنین موجب افزایش سرعت رشد مو و مژه می‌شود.

کافیست مقداری از آن را به پوست سر مالیده و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. اگر هر بار که موهای خود را شستشو می‌دهید، از روغن کرچک استفاده کنید، به بهترین شکل از مزایای آن بهره‌مند خواهید شد.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا هم از روغن‌های طبیعی است که رشد مو را افزایش می‌دهد. روغن جوجوبا یک خاصیت منحصر به فرد دارد و آن این است که این روغن برخلاف دیگر روغن‌ها، به مو نفوذ نمی‌کند. در عوض، فولیکول مو را کاملاً کاور کرده و بدین صورت از شکستن و نابودی آن پیشگیری می‌کند.

این روغن را به صورت مستقیم به موها و پوست سرتان بمالید و بعد از چند دقیقه شستشو دهید. تا چربی باقی‌مانده را از بین ببرید.

همچنین می‌توانید به نسبت ۱ به ۸ روغن جوجوبا را با شامپوی سر خود ترکیب نموده و از آن استفاده کنید.

دیگر خبرها

  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی / تفاوت تعرفه‌های درمانی ایران با دیگر کشورها
  • سه روغن طبیعی برای تسریع رشد مو
  • موشک‌های ایران برای کدام کشورها تهدید است؟
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • واکنش آمریکا به مطلع بودن از عملیات سپاه | کدام کشورها اطلاع داشتند؟
  • سامانه ناپایدار بارشی در استان مرکزی
  • سفرای کدام کشورها به وزارت امور خارجه احضار شدند؟
  • فیلم| تمساح فرصت‌طلب یک مامبای سیاه را سلاخی کرد
  • غول نیجریه‌ای جانشین امباپه در پاریس می‌شود؟