Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا بعد از ظهر امروز طی حکمی، سرباز وظیفه رضا نوازش جمعی هنگ مرزی شهرستان پاوه را که در اقدامی خیرخواهانه حقوق سربازی خود را برای آزادی یک زندانی هدیه کرده بود به عنوان مرزیار افتخاری مرزبانی نیروی انتظامی منصوب کرد.

سرباز وظیفه رضا نوازش جمعی هنگ مرزی شهرستان پاوه پس از اتمام خدمت مقدس سربازی با اهدای حقوق ایام سربازی خود یک زندانی جرایم مالی غیرعمد را آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، انتصاب رضا نوازش به عنوان مرزیار افتخاری مرزبانی نیروی انتظامی به منظور ترویج و ارزش نهادن بر عمل خیرخواهانه وی صورت گرفت.

کد خبر 5158227

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مرزبانی آزادی نیروی انتظامی پاوه زندانیان جرایم غیر عمد ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد زلزله بوشهر شیراز کرونای انگلیسی بارش برف گرگان اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک خانواده رمال در فردیس

آفتاب‌‌نیوز :

 سیروس دهقان شیری گفت: پدر، مادر و دختر این خانواده با رمالی در این منطقه پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، وی در ادامه افزود: بر اساس ابلاغ سازمان ملی مهاجرت در خصوص ساماندهی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی نسبت به دستگیری  و انتقال تبعه مذکور به همراه اعضای خانوار به اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی استان اقدام کرد.

دهقان شیری ضمن ضمن تاکید بر ادامه تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز با اشاره به اینکه مردم برای رفع مشکلات و دریافت راه حل باید از اینگونه افراد دوری کنند، از شهروندان و مالباختگان خواست با مراجعه به نیروی انتظامی شهرستان فردیس جهت پیگیری و شکایات خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین
  • نهادها به وظیفه خود در حوزه حجاب و عفاف و طرح «نور» عمل کنند