Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروزی گفت: هدف از برگزاری طرح سپاس، تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «کریم فیروزی» امروز(یکشنبه، 10اسفند) در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: تلاش ما این است که با ایجاد همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها برنامه‌های مطلوبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا افزود: موضوع فرهنگ ایثار و شهادت باید در صدر جریانات جامعه باشد که اگر اینگونه نباشد در تمام عرصه‌ها ناموفق خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه اگر ایثارگران می‌ترسیدند اکنون سایه رژیم بعث و آمریکا بر سر ما بود گفت: همواره باید برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

 

فیروزی با اشاره به اینکه باید رفتارهایمان نسبت به جامعه هدف درست باشد تا در راه شهدا گام برداریم و رفتار ناشایست مسئولان پای نظام نوشته نشود تصریح کرد: در راستای اجرای طرح «سپاس» انتظار می‌رود ادارات با بنیاد شهید مشارکت‌های لازم را در راستای دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا داشته باشند.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه انتظار می‌رود در طول سال هر اداره فقط پنج دیدار با خانواده معظم شهدا داشته باشد و از آنها تجلیل به عمل آورد بیان کرد: هدف از برگزاری طرح سپاس، تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

 

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در عصر و برهه کنونی یک وظیفه و رسالت همگانی است اظهار کرد: آحاد جامعه و مسئولان باید به زنده نگه داشتن یاد شهدا توجه بیشتری داشته باشند.

 

فیروزی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم بهترین سرمایه های خود عزت و اقتدار نظام اسلامی را رقم زدند خاطرنشان کرد: یاد و نام شهیدان باید همواره در جامعه اسلامی زنده باشد و برگزاری برنامه هایی نظیر روز شهید و طرح سپاس با این هدف دنبال می شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح سپاس فرهنگ ایثار و شهادت ایثار و شهادت فرهنگ ایثار و شهادت خانواده معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند و انقلابی جناب آقای قربانی نیا احتراما، درگذشت دایی مرحوم شما پیرغلام  سید و سالار شهیدان بوده اند را به شما و بیت معظمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند غفار برای آن فقید غفران و بخشش الهی و برای همه بازماندگان آن عزیز صبر را خواستاریم.

انشالله روح پاک آن مرحوم در ایام شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی با خاندان پیامبر اسلام محشور شود.

 

منبع: پایگاه خبری شهدای ایران

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی