Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری این شرکت از تمدید گواهینامه های ISO9001:2015، ISO14001:2015، ISO 45001 : 2018 و HSM-MS برای دومین سال پیاپی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری این شرکت از تمدید گواهینامه های ISO9001:2015، ISO14001:2015، ISO 45001 : 2018  و HSM-MS برای دومین سال پیاپی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اختتامیه ممیزی مراقبتی و تمدید گواهینامه های ISO9001:2015، ISO14001:2015، ISO 45001 : 2018  و HSM-MS با حضور مهندس علیزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل توزیع برق استان زنجان ، مهندس فردوس مدیرعامل شرکت افنور و معاونین و مدیران اجرایی این شرکت در سالن اجتماعات توزیع برق زنجان برگزار شد.
 در این مراسم مهندس کابلی مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات شرکت توزیع برق زنجان در خصوص ممیزی مراقبتی، از همکاری  و همراهی بسیار خوب  پرسنل شرکت در راستای دریافت و تمدید گواهینامه های یاد شده قدردانی کرد.
با توجه به این که شرکت توزیع برق استان زنجان، در اسفند ماه سال 1397 به اخذ این گواهینامه نائل شده در سالجاری برای دومین بارمتوالی ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت یکپارچه IMS که شامل سه سیستم ISO9001 (  فرآیند های شرکت )، ISO14001 (سیستم مدیریت محیط زیست)، ISO45001 ( سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) وHSM-MS ( سیستم بهداشت – ایمنی – محیط زیست) می باشد، انجام و با موفقیت تمدید شد.
مهندس علیزاده ، ضمن تبریک دریافت مجدد گواهینامه های بین المللی ایزو در سال جاری ، از فعالیتهای شاخص شرکت در طول سال99 از جمله راه اندازی سیستم هما، هوشمند سازی کنتور ها ،‌اتوماسیون شبکه ، رفع ضعف ولتاژ پیاده سازی طرح خدمات سبز چهار سال زودتر از موعد پیش بینی شده ، مقابله گسترده با استفاده های غیر مجاز از رمز ارزها و کنترل مصرف پر مصرفها با اجرای طرح برق امید سخن گفت و از پرسنل سخت کوش در همه زمینه ها و بخصوص درارتقا شاخص های عملکردی و همچنین بهبود روش ها و پایبندی به سیستم های مدیریتی و استاندارد ها قدردانی کرد.
مهندس فردوس ضمن قدردانی از مدیرعامل و همکاران توزیع برق زنجان تاکید کرد: توزیع برق زنجان در دریافت و تمدید گواهینامه های ISO9001:2015، ISO14001:2015، ISO 45001 : 2018  و HSM-MS نسبت به سایر شرکت های توزیع برق پیشرو است و قطعا این شرکت با اهتمام  ویژه ای که مدیران ارشد آن دراجرای وظایف تحت نظارت خاص و هدفدار در پیش گرفته اند، شاهد ارتقا و پیشرفت این شرکت در سال های آتی خواهیم بود.
شایان ذکر است دربخش های  مختلف حوزه های معاونت فروش و خدمات مشترکین ، معاونت بهره برداری و معاونت منابع انسانی ممیزی مراقبتی انجام و در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت موارد لازم بررسی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توزیع برق زنجان تمدید گواهینامه های ISO9001 2015 توزیع برق زنجان ممیزی مراقبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، دکتر رضا وثوقی مقدم با اشاره به خدمات رایگان درمانی و مراقبتی به بیماران هموفیلی در کلینیک تخصصی سرور بیان کرد: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۵۹۰ پرونده فعال بیماران هموفیلی در این کلینیک موجود است.

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بیماران هموفیلی از مشهد و استان‌های مجاور در این مرکز درمانی تحت پوشش قرار گرفته و خدمات درمانی، پیشگیرانه، بهداشتی و آموزشی دریافت می‌کنند.

دکتر رضا وثوقی مقدم با اشاره به اینکه افراد مبتلا به هموفیلی به علت سطح پائین یا عدم وجود پروتئین‌هایی به نام فاکتور‌های انعقادی قادر به متوقف کردن روند خونریزی نیستند، خاطر نشان کرد: از جمله مهم‌ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری مستمر در جهت تامین فاکتور‌های انعقادی بیماران هموفیلی است.

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان با اشاره به خدمت رسانی به بیماران درخارج از شیفت افزود: بیمارستان امام رضا (ع) آماده خدمت رسانی به این بیماران در شیفت‌های غیر متعارف می‌باشدکه بیماران میتوانند با مراجعه از خدمات اورژانس بیمارستان بهره‌مند گردند.

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • ماموریت شهرهای هوشمند هند
  • لوییس سوارز و نابود کردن داوید لوییز! (15 آوریل، 2015) / فیلم