Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف احتکار ۹۰تن نخ ویسکوز احتکار شده به ارزش تقریبی ۷۲میلیارد ریال در انبارهای شهرستان ری توسط بازرسان اداره صمت ری خبر داد. - اخبار استانها -

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در  ری، با اعلام خبر کشف نخ ویسکوز در انبارهای شهرستان ری اظهار داشت: در طرح تشدید بازرسی با هدف کنترل بازار بازرسان اداره صمت و دستگاه‌های نظارتی بنگاهی تجاری با موجودی 90 تن نخ ویسکوز احتکار شده شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس بیان کرد: ارزش ریالی این محموله اکتشافی در حدود 72 میلیارد ریال است که با احراز تخلف احتکار توسط بازرسان شناسایی و جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

46 تُن مواد اولیه لاستیک احتکارشده در اصفهان کشف شدپلمب 8581 انبار و داروخانه به دلیل احتکار/ بازداشت 87 نفر در معاملات فرداییپایان هیجان خرید و احتکار روغن؛ افزایش قیمت در سال آینده منتفی است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در طرح بازرسی و نظارت‌های برنامه‌ریزی‌شده، انبارهای کالای شهرستان ری را به صورت کامل رصد می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده و به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی بعد از ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان گناوه در راستای اخبار واصله مبنی بر وجود کالاهای قاچاق در یکی از انبارهای آن شهرستان، ضمن هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی به عمل آوردند.

وی افزود: مأموران در این بازرسی مقادیری اقلام آرایشی و بهداشتی از قبیل: تعداد ۲ هزار و ۸۸۰ عدد ادکلن، ۱۴ عدد سرم بوتاکس، ۹۰ عدد مایع چسبنده ماسک، ۲۵ عدد ماسک صورت، ۴۸ عدد کرم دست و صورت در مارک‌ها و سایزها و مدل‌های مختلف که فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی بوده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

کشف بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری فرمانده انتظامی شهرستان‌های تابعه در راستای اجرای طرح ۷۲ ساعته مقابله با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف انواع کالای قاچاق از قبیل: پوشاک، تجهیزات رایانه، گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و غیره شدند.

سردار سوسنی ببیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده در اجرای طرح مذکور را ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی از شهروندان خواست به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری و موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و به ظن حمل کالای قاچاق آن را متوقف نمودند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون ۷۰۰ کارتن کارتریج و قطعات کارتریج در مارک‌ها و سایزهای مختلف، تعداد ۱۰ کارتن چسب پنج سانتی، ۱۰ کارتن مواد خوراکی، تعداد ۶ کارتن لنت خودرو و پیچ گوشتی برقی که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده را کشف کردند.

سردار سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این ارتباط ۱ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

کد خبر 6081277

دیگر خبرها

  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران