Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل ازتسنیم، به دنبال اظهارات ایرج مسجدی سفیر ایران در عراق مبنی بر لزوم خروج نیروهای نظامی ترکیه از خاک عراق، وزارت خارجه ترکیه محمد فرازمند سفیر ایران در این کشور را فراخواند.

وزارت امور خارجه ترکیه در این خصوص اعلام کرد: انتظار آنکارا از تهران نه مخالفت با مبارزه ترکیه علیه تروریسم، بلکه همراهی با ترکیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فاتح یلدیز سفیر ترکیه در عراق نیز گفته بود: آخرین فردی که باید در مورد احترام به مرزهای عراق درس بدهد، سفیر ایران است.

ایرج مسجدی سفیر کشورمان در عراق در گفتگو با شبکه تلویزیونی «روداو» عراق درباره عملیات ترکیه در خاک عراق گفته بود: «مداخله نظامی به عراق را رد می‌کنیم و نیروهای مسلح ترکیه نباید تهدید تشکیل دهند یا خاک عراق را نقض کنند. سنجار با ترکیه چه ربطی دارد؟ این یک مسئله داخلی است و آن را باید خود عراقی‌ها حل کنند. بدین دلیل هر تهدیدی از طرف ترکیه یا جای دیگری را رد می‌کنیم.

ترکیه طی دو سال گذشته عملیاتهای متعددی را در شمال عراق انجام داده که این موضوع موجب اعتراضات زیادی در بغداد شده است.

کد خبر 587793 برچسب‌ها ایران و ترکیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و ترکیه سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جنجالی سفیر ایران با مجری تلویزیون باکو

چندثانیه نوشت: در روز‌های اخیر، تصویری از سید عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، در کنار مجری زن با پوشش خاص در شبکه یوتیوب باکو تی‌وی، جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.

منتقدان، این اقدام سفیر ایران را توهین آمیز توصیف کردند.

tags # جمهوری آذربایجان سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ترکیه کوریدور شمال به جنوب جدید را می سازد
  • مذاکرات بانکی ایران و روسیه
  • تصویر کمتر دیده شده از سعید راد و ملک مطیعی قبل از ممنوع الفعالیتی
  • عکس سفیر ایران با یک زن خارجی جنجالی شد!
  • عکس جنجالی سفیر ایران با مجری تلویزیون باکو
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ عمومی تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان