Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:33:10 GMT

۱۴ کشته و زخمی در پی انفجاری در عراق

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۱۷۱

۱۴ کشته و زخمی در پی انفجاری در عراق

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد در پی انفجار امروز یک خودروی بمب‌گذاری شده، ۱۴ نفر از نیرو‌های ارتش و بسیج عشایری در استان الانبار واقع در غرب این کشور کشته و زخمی شدند.

این منبع به پایگاه خبری آر تی گفت: اطلاعات به دست آمده به ارتش حاکی از وجود خودرویی رها شده در روستای «الدهم» در شهرستان «حدیثه» بود که پس از نزدیک شدن نیرو‌ها به آن، منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: این انفجار به کشته شدن یک افسر ارتش عراق و شش نفر از نیرو‌های بسیج عشایری منجر شد؛ همچنانکه پنج نفر از نیرو‌های ارتش و دو نفر از نیرو‌های بسیج عشایری نیز زخمی شدند.

پیشتر رباح الکربولی، سخنگوی عشایر استان الانبار عراق در سخنانی اعلام کرده بود معتقد است آمریکا با بمباران مواضع الحشد الشعبی، به دنبال بازگرداندن عناصر داعش به عراق است.

او گفته بود: بمباران مواضع الحشد الشعبی در مرز عراق و سوریه توسط نیرو‌های آمریکایی روزنه‌ای برای بازگشت دوباره عناصر داعش به عراق است.

وی ضمن اشاره به حمله هوایی شامگاه پنجشنبه آمریکا به مرز سوریه اعلام کرده بود: آمریکا با این حمله، به خاک عراق تجاوز کرد. دولت باید یک تصمیم جدی در این باره اتخاذ کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار عراق خودروی بمب گذاری شده استان الانبار نفر از نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، درگیری میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده در نتیجه این حمله یک نفر به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «کفرشوبا»، «حلتا» و «الخیام» در جنوب لبنان را هدف حمله‌های توپخانه‌ای قرار داد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ طی ۲ مرحله با پهپادهای انتحاری سامانه پدافند موشکی در بیت هلل را هدف گرفتند و سکوهای گنبد آهنین و کادر راهبری آن را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در «ادمیت»، «حانیتا»، «یعرا»، «متسوفا» و «شلومی» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که نزدیک به ۱۵ موشک از سمت جنوب لبنان به سوی یک هدف صهیونیستی در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

کد خبر 6080153

دیگر خبرها

  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان