Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو با وجود محدودیت های ناشی از بیماری کرونا در یکسال اخیر و جلوگیری از برگزاری دوره ها و فعالیت های جمعی، امروز با 6 استارتاپ فناور محور ، 11 شرکت در حوزه های صنایع خلاق و صنایع دستی و همچنین برگزاری 25 کارگاه آموزشی تخصصی فعالیت می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو در مصاحبه با روابط عمومی سازمان گفت: مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو با وجود محدودیت های ناشی از بیماری کرونا در یکسال اخیر و جلوگیری از برگزاری دوره ها و فعالیت های جمعی، امروز با 6 استارتاپ فناور محور ، 11 شرکت در حوزه های صنایع خلاق و صنایع دستی و همچنین برگزاری 25 کارگاه آموزشی تخصصی فعالیت می نماید.
این مرکز با 35 مربی و منتورینگ ایده با برگزاری 5 سمینار و ایجاد یک مدرسه استارتاپی و 2 شتابنده کسب و کار همچنان در زمره مراکز نوآوری و فناوری پیشتاز در شمالغرب استان است.
شایـان ذکر است که توسـط پژوهشـگــران این مرکز 6 جلد کتـاب و 6 مقاله در نشریات معتبر به چاپ رسیده و همچنین 60 حلقه محتوای آموزشی تولید شده است. کسب 2 مقام برتر ملی نیز از جمله افتخارات مرکز فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو می باشد که در کنار تولید 8 نمونه محصول اولیه مجموعه فعالیت های این مرکز را شامل می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمزه حورسی در نشست رفع موانع تولید با فعالان اقتصادی منطقه آزاد ماکو افزود: تدوین مقررات برای سرژمین اصلی در وزارتخانه ها بدون استثنا قائل شدن مناطق آزاد باعث بروز مشکل شده و رعایت این قوانین در مناطق آزاد برای تولیدکنندگان فشار زیادتری را تحمیل کرده است.

وی افزود:‌ مناطق آزاد در دنیا موتور پیشران اقتصاد هستند، چون فعالیت های تولیدی و خدماتی در این مناطق با استفاده از مزیت های قانونی کمتر از قلمرو گمرکی کشور کم هزینه تر و محصولات تولیدی رقابتی تر هستند.

این مسئول با تایید صحبت های تولیدکنندگان در خصوص اجرایی نشدن قانون ماده ۶۵ اضافه کرد: مناطق آزاد الگوی به کارگیری روش ها و مدل های جدید مدیریتی باید باشند و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی این مناطق فارغ از دیوانسالاری قلمرو گمرکی کشور بایستی مسائل و مشکلاتشان به فوریت حل و فصل شده و صدور پروانه و ثبت شرکت و کل فرآیند دریافت مجوز سرمایه گذاری در حداقل زمان ممکن به انجام برسد.

این جلسه در شهرک صنعتی ماکو طی بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور