Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مالک باشگاه شهر خودرو در مورد یحیی گل محمدی صحبت کردند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای دقایقی با مالک باشگاه شهر خودرو صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، در حاشیه جلسه انتخابات فدراسیون فوتبال و در حالی که همهمه زیادی در سالن به راه افتاده بود، جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو برای دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید مفاد اصلی این گفتگو در مورد مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی، سرمربی فعلی پرسپولیس بود که باید از سوی باشگاه پرسپولیس به باشگاه شهر خودرو پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته بدهی به جا مانده از زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد را به شهر خودرو بپردازد و به همین دلیل باشگاه شهر خودرو از تیم تهرانی شکایت کرده است.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال به مالک تراکتور دلداری داد

آفتاب‌‌نیوز :

عصر دیروز مراسم ختم همسر محمدرضا زنوزی، مالک نامدار باشگاه تراکتور تبریز برگزار شد و چهره‌های ویژه و مطرحی نیز از بزرگان فوتبال و چهره‌های غیرورزشی و سیاسی در این مراسم شرکت کردند.

علی خطیر که پیش از این نیز در زمان درگذشت همسر زنوزی راهی تبریز شده بود، روز گذشته با حضور در مراسم ختم، به مالک باشگاه تراکتور دلداری داد.

رییس دفتر علی خطیر که پیش از این در جریان دربی پایتخت خبرساز شده بود، به همراه علوی معاون فرهنگی باشگاه استقلال نیز در این مراسم حضور داشتند.

نکته جالب اینکه در زمان حضور خطیر، مدیرعامل سابق استقلال یعنی حجت کریمی که بار‌ها علیه خطیر موضع گرفته، به همراه علی امیری نیز در این مراسم حضور یافتند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • صحبت‌های انگیزشی مالک نساجی در تمرین
  • ماجرای یحیی گل‌محمدی و تراکتور پایان یافت
  • مدیرعامل استقلال به مالک تراکتور دلداری داد
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • صبر یحیی لبریز شد؛ پرسپولیس کاری می کند که کار به شکایت بکشد
  • انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس