Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای ساماندهی فضا‌های سبز، عملیات کوددهی به حجم ۸۰۰ مترمکعب به برگ نو درختان، چمن‌های فضای سبز میادین، بوستان ها، حاشیه خیابان‌ها و بلوار‌ها در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری شهرکرد صرف فضای سبز می‌شود

او افزود: این عملیات به منظور تقویت چمن و بافت ریشه گیاهان، افزایش رشد درختان، کاهش نیاز آبی گیاه در فصول گرم و بهبود شرایط تغذیه‌ای گیاهان به ویژه چمن‌ها و درختان در سال آینده اجرا شد.

هاشمی اضافه کرد: همچنین ۳۰۰ مترمکعب دیگر کوددهی در نواحی فضا‌های سبز تا پایان امسال اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای سبز کوددهی درختان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درخصوص برگزاری دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: دوره یک روزه ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، با هدف توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با همکاری سازمان فضا مجازی سراج مرکز قزوین و مرکز امور بانوان اداره آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین بیان کرد: کارشناسان مطرح کشوری و استانی از جمله دکتر صالح اصغری، استاد حسین حق پناه، خانم معظمه صابری، حامد کبودوند و محمدصادق جهان بخش به عنوان مدرسین این دوره به تدریس عناوین مختلفی مانند اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، مدیریت رسانه در خانواده، نوجوان دیجیتال، سواد روایت و تربیت در عصر پساحقیقت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد مختص مربیان آموزش خانواده و معلمان سواد رسانه است ادامه داد: با توجه به میزان اهمیت موضوع این دوره، در نظر داریم تا توجه خود را در استمرار برگزاری این دوره‌ها به کار گرفته و در تلاشیم تا طرح امتداد این رویداد را به صورت غیر حضور در شبکه‌های مجازی ادامه دهیم تا محتوا آموزشی به روز در اختیار مخاطبین دوره قرار بگیرد.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: محل برگزاری دوره ضمن خدمت شهیده طاهره هاشمی یکی از مدارس استان بوده و تلاش ما در راستا امتداد بخشیدن به این رویدادها مستمر خواهد بود.

کد خبر 6087049

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • جریمه قطع درختان صرف ساخت ۲۰ بوستان جدید در تهران می شود
  • نسخه شهرداری برای کاهش تنش آبی درختان تهران | پیرهادی: مخزن‌ های آب اضطراری به کمک فضای سبز آمده‌اند