Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@12:36:31 GMT

رسمی ؛ بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس فاش شد + سند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۲۸۲

رسمی ؛ بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس فاش شد + سند

مربی پرسپولیس گفت که قهرمانی سرخپوشان در نیم‌فصل باید به قهرمانی در پایان فصل منجر شود و همچنین ابراز امیدواری کرد باشگاه در جذب مغانلو موفق عمل کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار  داشت:

جا دارد قهرمانی نیم‌فصل که برای ما جزو اهداف کوتاه مدت، اما با ارزش بود را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان، سه هوادارا و دیگر هواداران تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی نیم‌فصل باید به قهرمانی در پایان فصل منجر شود. نیم‌فصل دوم مثل رانندگی در شب است و باید با تمرکز باشیم، چرا که کوچکترین اشتباه شما را تنبیه می‌کند. باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد:

بچه‌ها بعد از دو روز تعطیلی پس از دیدار با گل‌گهر و بازسازی ذهنی و جسمی در تمرینات روزهای قبل باانگیزه ظاهر شدند و امیدوارم فردا بازی خوبی شود. سایپا تشکیلات و ساختار دارد و از گروه فنی و قابل احترامی بهره می‌برد و با نهایت انگیزه جلوی ما ظاهر خواهد شد. سعی می‌کنیم با یک فوتبال تاکتیکی و خوب صاحب سه امتیاز شویم.

مطهری درباره شرایط نقل‌وانتقالات پرسپولیس خاطر نشان کرد:

بحث نقل‌وانتقالات برای هواداران و کادر فنی مهم است. لیستی به باشگاه دادیم و باشگاه پیگیر است که بتواند نفرات موردنظر را اضافه کند. در چهار جام شرکت می‌کنیم و شرایط سخت خواهد بود و نیاز داریم در دو، سه پست تقویت شویم و بازیکن جذب کنیم.

وی عنوان کرد:

مهمترین نکته‌ای که باید بگویم، همدلی و یکدست بودن تیم ماست که این مسئله شامل کادر فنی، بازیکنان و کادر مدیریتی می‌شود. بچه‌های ما متعهدانه به وظیفه خود عمل می‌کنند و با انرژی کامل در تمرینات ظاهر می‌شوند. کادر فنی هم تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می‌دهد. امیدوارم این همدلی منجر به قهرمانی پایان فصل شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غایبان این تیم در بازی فردا گفت:

برای فردا محروم و مصدوم نداریم، اما بابت اینکه پنجره هنوز باز نشده است، شاید ترابی را نداشته باشیم. این موضوع این تا این لحظه است و شاید تا فردا پنجره باز شود.

مطهری درباره بازیکنان مدنظر برای نیم‌فصل دوم تصریح کرد:

در لیستی که ارائه شده، یکی از بازیکنان شهریار مغانلو بوده است و امیدواریم جذب شود. بازیکنان پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارند و بر همین اساس بازیکنانی که انتخاب می‌کنیم، باید شخصیت قهرمانی داشته و جنگجو باشند. شهریار یکی از بازیکنان مدنظر ماست و امیدوارم باشگاه در جذب او موفق عمل کند.

وی درباره بازی جام حذفی مقابل مس نوین کرمان خاطرنشان کرد:

همه تیم‌ها در فوتبال به هم نزدیک شده‌اند و شاهد آن هستیم که تیم‌های پایین جدول برابر تیم‌های بالای جدولی برنده می‌شوند. مس نوین یک باشگاه قابل احترام است و ساختار دارد. ما هیچ دیداری را آسان نمی‌گیریم و در حال رصد حریف هستیم تا در جام حذفی هم موفق باشیم.

مطهری در پایان درباره بازی رفت با سایپا که بدون گل مساوی شد، گفت:

آن دیدار استارت کار بود. دنبال عذر و بهانه نیستیم. در آن بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم، ولی باید بگویم که زمین دستگردی کار ما را مشکل کرد و هموار نبود. سعی کردیم کارهای فنی را عملیاتی کنیم. سایپا هم تیم خوبی است و فردا با تفکر کسب امتیاز جلوی ما ظاهر خواهد شد، اما تیم ما تلاش می‌کند که به پیروزی برسد.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس شهریار مغانلو پرسپولیس حمید مطهری شهریار مغانلو لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش

تیمهای استقلال و شمس آذر قزوین در یک دیدار مهم برابر هم قرار خواهند گرفت. استقلال در تهران آمادگی آن را دارد که به مرز یکی از بالاترین امتیازات خود در تاریخ لیگ برتر برسد.

به گزارش طرفداری، استقلال تهران تا امروز 50 امتیاز در مسابقات لیگ کشورمان گرفته است و با ادامه این روند بدون درگیری با تیمهای دیگر، مثل پرسپولیس، به راحتی می تواند عنوان قهرمانی را لیگ برتر به دست آورد.

استقلال در صورت قهرمانی، برای بار پنجم این عنوان را به دست خواهد آورد. آبی پوشان می توانند سریعترین قهرمانی بعد از قهرمانی قبلی شان را در فصل جاری لیگ برتر ثبت کنند. استقلال به ترتیب در سالهای 1349، 1353، 1369، 1377، 1380، 1385، 1388، 1392 و 1401 در مسابقات لیگ ایران قهرمان شده است. نزدیکترین فاصله بین 2 قهرمانی متوالی آن ها 3 سال بوده است اما اگر این بار قهرمان شوند، می توانند سریعترین قهرمانی خود در تاریخ لیگ فوتبال ایران را تکرار کنند.

این در حالی است که پرسپولیس، پاس تهران، سایپای تهران و سپاهان اصفهان تیمهایی هستند که قهرمانی خود را در مسابقات لیگ ایران در 2 سال متوالی تکرار کرده اند و حالا استقلال این فرصت را دارد که با تکرار قهرمانی بعد از تنها 2 سال در لیگ برتر ایران، سریعترین قهرمانی خود را در تاریخ فوتبال کشورمان به دست آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی