Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:05:02 GMT

سوالی که اشک ستاره والنسیا را در آورد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۲۹۷

والنسیا یکی از سخت ترین فصول تاریخ خود را پشت سر می گذارد و تبدیل به یکی از گزینه های احتمالی سقوط لالیگا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا شب گذشته در هفته 25 لالیگا با سه گل در زمین ختافه شکست خورد. شکستی که باعث شد ختافه با این تیم هم امتیاز شود. والنسیا با 27 امتیاز در رده 13 لالیگا قرار دارد و 17 امتیاز دیگر می خواهد تا از خطر سقوط فرار کند در حالی که فاصله این تیم با منطقه سقوط تنها 6 امتیاز است و با روند نزولی کنونی ممکن است در هفته های آتی تبدیل به گزینه جدی سقوط شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

گابریل پائولیستا ستاره برزیلی والنسیا در پایان بازی برابر ختافه به میکسدزون ورزشگاه آمد و پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.

یکی از سوالات در مورد احتمال سقوط والنسیا بود؛ سوالی که اشک او را در آورد. پائولیستا که اخیرا ملیت اسپانیایی را اخذ کرده و قرار است برای تیم ملی این کشور به میدان برود، در پاسخ گفت:« واقعا زجر آور است. پاسخ به این سوال اصلا آسان نیست؛ چرا که والنسیا تیمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و باورش مشکل است که اکنون باید برای فرار از سقوط بجنگیم. والنسیا هرگر نباید شرایط اینچنینی را پیدا می کرد و عمیقا متاسفم. هنوز بازی های زیادی باقیمانده و تلاش خواهیم کرد به رده های بالاتر برسیم.»

 

 

 

 

 

 

والنسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، میثم صالحی دریافت کننده قدرتی باشگاه شهداب یزد، در بازی دیشب برابر شهرداری ارومیه تیم سابق و البته همشهریان خود به جز ست اول عملکردی خیره کننده داشت.

میثم صالحی که به زدن آبشار در شرایط سخت معروف است، بارها با اسپک های خود دفاع تیم شهرداری ارومیه را شکافت و برای تیمش امتیاز کسب کرد، او در این دیدار با کسب بیست امتیاز دومین امتیاز آور بازی پس از رضا رضایی بود.

میثم با این عملکرد باز هم نشان داد انگیزه های زیادی برابر شهرداری ارومیه دارد و این دیدار را برای خود مسابقه ویژه ای می داند. البته کار هنوز تموم نشده و شاید فردا شب بازهم باید منتظر درخشش او برابر شهرداری ارومیه باشیم.

دیگر خبرها

  • صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏
  • سقوط یک ستاره؛ ساندرو تونالی با 50 اتهام شرط‌بندی روبرو شد!
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • پیش به سوی نیمه‌نهایی با ۳۲ امتیاز دو ستاره ایرانی
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • پلی به گذشته - بریس تماشایی کریستیانو رونالدو مقابل ختافه (25 مارس 2010) / فیلم