Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام مهری، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قم در حاشیه اولین جلسه هیات نظارت بر انتخابات قم، گفت: امروز احکام فعالیت اعضای هیات نظارت برای ۵ نفر در شهرستان قم و برای هر کدام از بخش‌های چهارگانه ۳ نفر صادر و وظایف این اعضا در انتخابات پیش رو تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قم گفتمان سازی اهمیت انتخابات را یک مسئله مهم و اساسی دانست و گفت: بار اصلی این گفتمان سازی بر دوش نخبگان سیاسی و تریبون داران و فعالین رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی است که باید آثار و برکات اهمیت برگزاری انتخابات پرشور در کشور را تبیین و تحلیل کنند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم و رئیس کل دادگستری قم هم در این جلسه، انتخابات را بزرگترین و مهمترین مظهر مشروعیت نظام جمهوری اسلامی دانستند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری، گفت: دشمنان کینه توز، کوردل و بد طینت ملت ایران که همچنان سرمایه گذاری هنگفتی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات می‌کنند بدانند که ملت نجیب، بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، پایبند به پیوند مبارک خود با انقلاب و خون پاک شهیدانند و مغلوب توطئه‌های خائنانه نمی‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری نیز در این جلسه با بیان اینکه در اجرای انتخابات عوامل اجرایی و نظارت باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن و با در نظر داشتن عهدی که با رهبر معظم انقلاب اسلامی و روح پاک امام و شهدا بسته اند انجام دهند، گفت: مردم باید خیالشان آسوده باشد که یک گروه دقیق، مخلصانه و بر اساس عدالت، پرونده داوطلبان را بررسی می‌کنند،در حال حاضر حدود سه هزار نفر عضو شبکه نظارت بر انتخابات قم هستند.

گفتنی است از ۱۳ فروردین ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و از ۲۱ اردیبهشت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در کشور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند

آفتاب‌‌نیوز :

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس گفت: همه داده‌های آن حوزه انتخابیه کسانی که واجد شرایط هستند در آن دستگاه احراز به تعبیری تنظیم می‌شود و زمانی که استعلام صورت می‌گیرد مشخص می‌شود که این فرد در تهران رای داده است و می‌تواند در مرحله دوم رای دهد و یا اگر در مشهد رای داده باشد سامانه خطا می‌گیرد و این امکان برایش فراهم نیست.

وی افزود: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای نداده باشند در دور دوم می‌توانند رای دهند. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران