Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@13:18:39 GMT

۴ مدعی تیم ملی کشتی آزاد در تدارک انتخابی ۱۹ اسفند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۳۵۸

۴ مدعی تیم ملی کشتی آزاد در تدارک انتخابی ۱۹ اسفند

کشتی‌گیرانی که قرار است در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم مقابل هم قرار بگیرند، برای ترک اردوی تیم ملی در پایان اردوی پنجم مختار هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که دور ششم تمرینات تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از 17 اسفند ماه در خانه کشتی شهید هادی آغاز می‌شود، با نظر کادر فنی قرار است رضا اطری و رحمان عموزاد در وزن 57 کیلوگرم به همراه حسن یزدانی و کامران قاسمپور در وزن 86 کیلوگرم با هم مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه روز چهارشنبه هفته جاری اردوی جاری به اتمام خواهد رسید، تصمیم‌گیری برای ترک اردو با این چهار کشتی‌گیر مازندرانی است، اینکه به شهرهای خود بروند و یا اینکه تمرینات‌شان را در خانه کشتی دنبال کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

همچنین با توجه به حساسیت این دو مبارزه، هیچکدام از اعضای کادر فنی چهار کشتی‌گیر یادشده را در کنار تشک هدایت نخواهند کرد و باید دید با توجه به محدودیت‌های مربوط به کرونا، فدراسیون کشتی اجازه استفاده این نفرات از مربیان اختصاصی‌شان را خواهد داد و یا اینکه مانند انتخابی‌های درون اردویی اخیر، آنها بدون مربی اختصاصی و با راهنمایی‌های هم‌تیمی‌های خود روی تشک خواهند رفت.

انتخابی روز 19 اسفند در اوزانی برگزار می‌شود که سهمیه المپیک در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان به دست آمده است. درباره وزن 125 کیلوگرم نیز قرار است عملکرد کشتی‌گیران در تورنمنت‌های پیش رو تعیین‌کننده باشد.

پنجشنبه؛ اعزام تیم منتخب کشتی آزاد به ایتالیا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE

ریج هالند، ستاره برند NXT اطلاعیه مهمی درباره آینده حرفه‌ای خود اعلام کرد.

ریج هالند، ستاره برند NXT در اپیزود اخیر این شو مدعی شد که برای همیشه از حضور در مسابقات کشتی کچ کناره گیری خواهد کرد.

طرفداری | هالند مدعی شد که این تصمیم برای سلامت روان او و خانواده‌اش بهتر است. این ستاره سابق ورزش راگبی از سال 2018 به WWE پیوست و در قالب تیم Brawling Brutes به همراه شیمس و پیت دان به جمع ستارگان اصلی اضافه شد.

آخرین مسابقه او در شوی NXT مقابل شان اسپیرز بود که با پیروزی شان به پایان رسید. اگرچه هنوز مطمئن نیستیم که این صحبت بخشی از یک استوری لاین بود یا حقیقت داشت، اما سایت رسمی WWE نام هالند را از فهرست ستارگان فعال این کمپانی به فهرست پیشکسوتان انتقال داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • ۱۵ کشتی گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان
  • برای عدم تکرار اشتباه آتن در ۸۶ کیلو انتخابی برگزار شود