Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، پرویز فتاح  رییس  بنیاد مستضعفین یکی از افرادی است که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره رفتارها انتخاباتی او مطرح می‌شود و او را به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست جمهوری در خرداد ۱۴۰۰ معرفی می‌کنند. فتاح در برنامه جهان آرا به این سوال پاسخ می‌دهد و این سوال و جواب در این برنامه تلویزیونی این چنین رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجری:  شما چندباری درباره انتخابات ۱۴۰۰ موضع گرفتید اما از آن موضع‌گیری‌ها خیلی زمان گذشته موضع قطعی شما چیست ؟ 

فتاح: آیا اصلا کاندیداتوری به ما می‌خورد؟! 

مجری: مگر خیلی از اینها که آمدند به آنها می‌خورد؟

فتاح: از نظر رفتار می‌گویم . من سال ۸۴ وزیر بودم آن موقع چه رفتاری داشتم؟! آن زمان هم این را می گفتند یا رفتار من در تعاونی سپاه. رفتار من در کمیته امداد 

مجری: سوال من این نیست که کاندیداتوری کار بدی است نمی‌خواهم این سوتفاهم ایجاد شود 

فتاح: نه؛ من می خواهم بگویم  منش و رفتار تغییر نکرده سعی کردم ساده باشم و پر سفر و یکی از نظرتم این است که بیشتر به مردم برسیم و برای همین دائما در سفر هستم همین مسئله ممکن است شائبه‌هایی ایجاد کند. مسئله دیگر رفتار سیاسی است؛ من به شدت مراقبم وارد گعده های سیاسی نشوم و با هیچ گعده‌ای نشست و برخاست ندارم . یعنی اگر احدی ادعا کند که من با این دسته بودم پیدا نمی کنید. اصلا روحیه من این نیست و حیف می‌دانم نیم ساعت از وقت خود را صرف این موضوع کنم چون در این مدت می‌توانم گره کار مردم را باز کنم

من واقعا به بنیاد علاقمندم و افتخار می‌کنم حکم رهبری را  در دو نهاد دارم؛ ازاین بالاتر که ولی‌امر مسلمین به ما اعتماد کرده و تاجی بر  سر ما گذاشته که خادم مردم باشیم؟ من در رشته عمران تحصیل کرده‌ام و وزیر نیرو بودم؛ سد «کرخه» را ساختیم اما آمدیم و شدیم خام مردم و مستضعفین این خیلی افتخار بزرگی است و این لطف الهی بوده است  که نصیب من شده و نمی‌خواهم آن را با هیچ چیز دیگری عوض کنم.

مجری: من یادم می آید سال ۹۶ گفتید من حکم رهبری را کنار نمی گذارم و کاندیدا شوم

هنوز هم می گویم حکم رهبری را کنار نمی گذارم 

مجری: تحلیلتان از انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟ 

فتاح: تحلیل نمی‌توانم ارائه کنم  اما حتما نیاز به مشارکت بالا داریم و مخصوصا دشمن ما آمریکا یک انتخاباتی برگزار کرده که با همه این تبعات می‌گوید مشارکت بالا بود.

پربیننده ترین تاکید آموزش و پرورش بر برگزاری حضوری امتحانات خبر مهم برای فرهنگیان جامانده از رتبه بندی جزییات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب چطور مـی‌توانیم در آموزش و پرورش استخدام شویم؟ پرداخت مطالبات صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت تهاتری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند

به گزارش جام جم آنلاین، علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی در گفتگو با فارس پیرامون آخرین وضعیت سلامت مسعود اسکویی، گوینده،کارشناس و مجری پیشکسوت رادیو گفت: آقای اسکویی در بیمارستان بستری هستند اما چند روز پیش فرصتی پیش آمد و به عیادت ایشان رفتم. دوستان با پزشکان معالج استاد اسکویی صحبت کردند و در جریان روند درمانی این گوینده قرار دارند. مردم برای سلامتی پیشکسوتان از جمله استاد اسکویی که گنجینه ارزشمند رسانه هستند، دعا کننند.انشالله هر چه زودتر از بیمارستان مرخص شوند و مردم بار دیگر صدای او را از موج رادیو بشنوند.

وی ادامه داد: استاد اسکویی بخاطر عشقی که به مردم دارند در ایام نوروز در استودیوی رادیو ورزش برای لحظاتی حضور داشتند و شنوندگان صدای او را شنیدند.معاون صدا در پایان تاکید کرد: کمتر گوینده و کارشناس ورزشی را سراغ داریم که بیش از پنج دهه در رادیو و تلویزیون فعالیت کند و با آن صدای خاص و پرصلابتش همچنان مخاطب را پای رادیو بنشاند و بدون تردید استاد اسکویی یکی از بهترین پیشکسوتان رادیو است که سابقه بسیاری در گویندگی، کارشناس مجری و گزارشگری دارد. فعالیت مخلصانه استاد اسکویی برای همیشه در ذهن مردم باقی می‌ماند. هنوز هم شنوندگان با آن صدای زیبا و دلنشین استاد اسکویی را می شناسند، با همان شور و حال سال های جوانی و البته با کوله باری از تجربه.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم