Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:51:10 GMT

۳۰۴ تن انواع ماهیان استخوانی از آب های گلستان صید شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۵۱۶

۳۰۴ تن انواع ماهیان استخوانی از آب های گلستان صید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن یحیایی اظهارکرد: تاکنون و بعد از گذشت حدود پنج ماه از آغاز فصل صید، ۳۰۴ تن انواع ماهیان استخوانی از آب های گلستان صید شده که در این بین سهم هر شرکت تعاونی به طور میانگین ۱۸ تن بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای زمان صید تاکنون صیادان پره  گلستانی توانستند ۲۲۸ قطعه بچه ماهی خاویاری غیراستاندارد را که از آب های استان صید شده بود، به دریا بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان گفت: صید ماهیان استخوانی که از ۱۵ مهر ماه در آب های استان آغاز شده حداقل تا نیمه فرودین ماه ادامه خواهد داشت و انتظار می رود در این مدت نتیجه تلاش صیادان پره استان، صید ۳۵۰ تن انواع ماهیان استخوانی باشد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مرتبط با صید استان تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که می توان به آن اشاره کرد مسدود شدن کانال هایی است که در مسیر تردد شناورهای یگان حفاظت از منابع آبزیان قرار دارند.

یحیایی افزود: این انسداد که در پی پسروی آب دریا به وجود آمده مانع از حرکت شناورها، در راستای انجام عملیات های مبارزه با صیادان غیر مجاز می شود که امیدواریم به زودی با لایروبی این کانال ها مسیر تردد شناورها هموار شود.

کد خبر 5158338

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل شیلات گلستان شکار و صید ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله مشهد بوشهر کرونای انگلیسی بارش برف شیراز گرگان اردبیل عکس استانها ماهیان استخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد

متخصصان یک واحد فن‌آور موفق شدند تراشه تشخیص انواع گوشت حلال از حرام را داخلی‌سازی کنند. از این تراشه در صنایع فراورده‌های گوشتی برای تشخیص فراورده‌های تقلبی و مواد به کار رفته در محصولاتی مانند سوسیس، کالباس و انواع کباب‌ها استفاده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • صید ۳۰ هزار قطعه ماهی سفید در رودخانه سپیدرود
  • رودخانه سفیدرود، زیستگاه اصلی زادآوری ماهیان خزری
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان