Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@03:56:10 GMT

پلیس مجروح ایلامی به درجه رفیع شهادت رسید+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۲۵۶۰

پلیس مجروح ایلامی به درجه رفیع شهادت رسید+ عکس

در این حادثه سرباز محمدمهدی دریکوند به درجه رفیع شهادت نائل و روح الله باصره نیز زخمی و جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال یافت که دقایقی پیش به شهادت رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  بر اثر تیراندازی فردی ناشناس در شب گذشته به مأموران نیروی انتظامی مستقر در پل گاومیشان شهرستان دره شهر یک سرباز شهید و یک مأمور پلیس به دچار جراحت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناجا یک شهید و جانباز دیگر تقدیم انقلاب کرد+ تصاویرحمله مسلحانه به ماموران ناجا در پل گاومیشان ایلام/ 1 مامور به شهادت رسید

در این حادثه سرباز محمدمهدی دریکوند به درجه رفیع شهادت نائل و ستوان‌یکم روح الله باصره نیز زخمی و جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد که دقایقی پیش به شهادت رسید.

شهید روح الله باصره

شهید محمدمهدی دریکوند

نصب تصویر شهید محمدمهدی دریکوند

بر پایه این گزارش شب گذشته سرنشین خودروی پژو در منطقه پل گاومیشان پس از بازرسی این خودرو ، با اسلحه کمری اقدام به شلیک مستقیم به مأمور و سرباز نیرو انتظامی شهرستان می‌کند.

همچنین خودروی پژو که ضارب سرنشین آن بوده ساعاتی بعد در یکی از مناطق اطراف محل حادثه کشف می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای ناجا شهید شهدای ناجا شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد جمیل الشامی ملقب به «ابو زهرا» از رزمندگان این جنبش که متولد سال ۱۹۸۲ میلادی در منطقه کفرکلا واقع در جنوب لبنان است، در راه دفاع از قدس به شهادت رسید.

حزب‌الله روز گذشته نیز اعلام کرد که «محمد حسین مصطفی شحوری»ملقب به «جابر» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «الشهابیه» در جنوب لبنان و متولد سال ۱۹۹۴بوده است.

همچنین جنبش امل از متحدان حزب الله لبنان از شهادت یکی از رزمندگان خود به نام «حسین قاسم کرشت» در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان خبر داد.

روز گذشته حزب الله لبنان در حمله موشکی و پهپادی به پایگاهی اسرائیلی در منطقه عرب العرامشه در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد به طوری که شمار زخمی های این حمله بنابر اعلام رسانه های این رژیم به بیش از 11 نفر رسید.

دیگر خبرها

  • نماهنگ شوقِ عاشقانِ وصل + فیلم
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند