Web Analytics Made Easy - Statcounter

آدم‌هایی که متهم این قصه هستند، افرادی هستند که مسئولیت دارند و بچه‌های افراد سرشناس هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   این افراد درباره سریال توئیت می‌زنند، چون خود را در این سریال دیدند و خود را متهم سریال می‌ببنند و به اسم نقد سینمایی از سریال انتقاد می‌کنند. این جملات بخش هایی از سخنان کارگردان دادستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سریال ، دادستان ، مسعود ده نمکی ، کارگردان ، مجموعه تلویزیونی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سریال دادستان مسعود ده نمکی کارگردان مجموعه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد از کفترپرانی نان می خورند | کسب و کاری به نام کفترپرانی

همشهری آنلاین- رابعه تیموری:گاهی هم گپ‌وگفتشان به جوش خوردن معامله می‌رسد و رفاقتشان از فضای مجازی به دنیای واقعی می‌رسد. این گعده را یکی از کفتربازان قدیمی راه انداخته و مثل همه صاحبان کسب‌وکارهای مجاز و غیرمجاز دنیای مجازی، با گفتن از فوت‌وفن و ریزه‌کاری‌های کبوترپرانی به‌دنبال رفیق و مشتری و فالوئر می‌گردد:

بیشتر بخوانید:رابطه کفتربازی با فلسفه

همه‌چیز را کامل و جزء به جزء توضیح می‌دهد، از روش پرکشی کبوترانی که هنوز جلد نشده‌اند تا خورد و خوراک کبوترهایی که توی لک رفته‌اند. درست مثل معلمی که فرمول‌ها و قوانین فیزیک و شیمی و ریاضی را تدریس می‌کند! آموزش‌های پیجش هم رایگان است و به قول خودش آدم مبتدی هم اگر کلیپ‌های آموزشی او را ببیند، خیلی زود کفتربازی قابل می‌شود. فالوئرهای پیج آقای مدرس به ١٩ هزار و ۵٠٠ تا رسیده که وجه مشترک آنها عشق به کفتر و کفترپرانی است. هرکدام هم لحظه به لحظه از قر و قمیش و ادا و اطوار کبوترهای کله‌دار و دم سفید و سینه سیاه‌شان فیلم و عکس می‌گیرند و برای صاحب اکانت عشق کبوتر می‌فرستند تا در پیجش به نمایش بگذارد. آقای صاحب اکانت هم لوطی است و دست رد به سینه هیچ یک از آنها نمی‌زند. او همیشه هم پاسخگوی مشتریانش است و زیر ۵٠-٦٠ پست شماره تلفنش را نوشته تا اگرمشتریانش سفارشی داشتند تماس بگیرند و با پیغام پسغام گذاشتن در اینستاگرام وقت را هدر ندهند.


کسب‌وکاری به نام کفترپرانی

او در مسابقات کفترپرانی زیادی هم شرکت کرده و به قول خودش وقتی «سینه سرخ» جلد او یک پای گرو است، کفتربازان به آسانی وارد مسابقه نمی‌شوند. آقای مدرس می‌گوید: «از وقتی چشم باز کردم حیاط و پشت‌بام خانه ما پر از کبوترهای نوک سرخ درجه یک نر و ماده بود و پدرم وقتی خیلی من و برادر کوچکترم را عزیز می‌کرد، لنگ چرخاندن و آب و دان دادن آنها را به ما می‌سپرد.» پیج راه انداختن آقای مدرس در شبکه‌های مجازی داستان دارد و وقتی با مشتریان بسیاری برخورد کرده که به نگهداری و پرورش کبوتر علاقه داشتند و درباره فوت‌وفن کار کنجکاوی نشان می‌دادند تصمیم گرفته پیج آموزش کبوتربازی راه اندازی کند. او می‌گوید: «من خیلی باهوشم و زود هر کاری را یاد می‌گیرم! تا ٢ سال پیش حتی نمی‌دانستم چطور توی شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارند، ولی حالا یک مدرس اینستاگرامی حرفه‌ای هستم! »شگفتی‌های فضای مجازی به تدریس کبوتربازی ختم نمی‌شود و در این دنیای بی‌قید و بند افرادی مانند استاد کبوترباز فراوانند که تصور می‌کنند اکانت‌های عجیب و غریب آنها را باید جزء پیج‌های کاری به شمار آوریم.

کد خبر 846203 برچسب‌ها خبر مهم مهارت‌ها شغل آموزشی حیوانات - پرندگان فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • این افراد از کفترپرانی نان می خورند | کسب و کاری به نام کفترپرانی
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی