Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید مظاهری شایعات قهرش از تمرین استقلال و اختلافاتش با سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان این تیم را به شدت تکذیب کرد.

خبرگزاری میزان - رشید مظاهری، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم استقلال امروز (یکشنبه) با سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های استقلال درگیری لفظی پیدا کرد، به طوری که این رفتارش باعث تعجب عزیزیان و دیگر اعضای کادر فنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری که از صبح امروز خبرهای متفاوتی درباره غیبتش در آخرین جلسه تمرینی آبی‌پوشان مطرح شده بود، اخبار پیرامون شایعات قهرش از تمرین استقلال و اختلافاتش با سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانان این تیم را به شدت تکذیب کرد.

وی گفت: به دلیل تمرینات سنگین در چمن مصنوعی مصدومیتم از ناحیه کمر عود کرده است و امروز تمرین را به مقصد گرفتن MRI ترک کردم.

مظاهری ادامه داد: حتی مدارک پزشکی خود که امروز در به بیمارستان مراجعه کرده‌ام را در صفحه شخصی خود منتشر کردم تا همه متوجه شوند. 

مظاهری همچنین عنوان کرد: من از صحبت‌های عزیزیان تعجب کرده‌ام چون علت ترک تمرین امروز فقط مصدومیت بوده است و مشکل دیگری وجود نداشته است.

با این حساب سید حسین حسینی در بازی فردا مقابل مس رفسنجان درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: مظاهری از استقلال می‌رود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: رشید مظاهری استقلال عزیزیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال رشید مظاهری استقلال عزیزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس

بازیکن محبوب سال‌های دور استقلال در تمرین امروز آبی‌ها حاضر شد.

طرفداری | بازیکنان تیم استقلال پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی هفته بیست و چهارم از سر گرفتند.

علی اکبریان، هافبک محبوب دهه ۷۰ آبی‌های تهران که هواداران استقلال به او لقب روماریوی ایران داده بودند، امروز در جمع شاگردان نکونام حاضر شد. اکبریان علاوه بر دیدار با سرمربی استقلال، با بازیکنان تیم نیز به گفت‌وگو پرداخت و ضمن روحیه دادن به آن‌ها، برایشان در ادامه راه قهرمانی لیگ‌ برتر آرزوی‌ موفقیت کرد.

استوری علی اکبریان

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات
  • تکذیب شایعه عجیب درگیری ستاره‌های تراکتور
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال