Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی مسئولان استانی گلایه دارند و می‌گویند: تاکنون شاهد کمک خاصی از سوی متولیان امر با هدف ایجاد انگیزه نبوده‌ایم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در آئین اهدا تجهیزات ورزشی نیکوکار هم استانی به هئیت رزمی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سرمایه های انسانی و ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه ورزش و به ویژه ورزش‌های رزمی است، که در برخی از موارد آنچنان که باید و شاید به این ظرفیت‌ها توجه نشده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه ورزش عنوان کرد: امیدواریم با کمک سایر نهادهای دولتی بتوانیم در مسیر توسعه ورزش استان گام‌های بلندتری برداریم.

کناری با اشاره به اینکه این ورزشکاران افتخار و فخر این استان هستند، افزود: اعتبارات حوزه ورزش و جوانان از محل‌های اعتباری نظیر تعمیر و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی، توسعه ورزش و محل هدایای نفت تامین می‌شود.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات که برای تعمیر و تجهیز در نظر گرفته می‌شود بین 500 تا 700 میلیون تومان، بین 12 تا 14 میلیارد تومان از محل 27 صدم ورزش، و از محل هدایای نفت اعتباراتی خوبی به ورزش اختصاص یافته است.

کناری با اشاره به اینکه امسال 20 میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف برای امور ورزش شهرستان بویراحمد اعتبار جذب شده‌ است، بیان کرد: برای حل مشکلات جامعه ورزشی در اولین فرصت با بانک‌ها و دستگاه‌ها و نهادهای دیگر جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد و تلاش می‌کنیم که در راستای حل مشکلات ورزشکاران چاره اندیشی شود.

رویا الهی مربی ورزش‌های رزمی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در ورزش به ویژه ورزش بانوان گفت: در مسابقات کشوری با توجه به ضعف زیرساخت‌ها و تعداد کم ورزشکاران فعال در رشته‌های رزمی فقط چهار ورزشکار از استان به مسابقات کشوری اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات کشوری که استان‌های بزرگ با دو تیم الف و ب در مسابقات حضور پیدا می‌کنند استان ما با چهار ورزشکار توانست سه مدال طلا و یک مدال نقره کسب کند و خانم‌ها اعتماد مقدم و اخلاق زاده برای مسابقات آسیایی امارات انتخاب شدند.

الهی با بیان اینکه دو ورزشکار هم استانی حاضر در مسابقات آسیایی امارات شگفتی ساز بودند، گفت: روند موفقیت ورزشکاران هم استانی در مسابقات کشوری و بین المللی نشان از وجود ظرفیت‌های بالا در ورزش دارد و استانی که در نقشه جغرافیایی نیز گمنام است می‌تواند با حمایت صحیح گام‌های بلندتری در کسب سکوهای قهرمانی بردارد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی: فعالیت این رشته در زنجان کمرنگ شده استامضای تفاهم‌نامه فدراسیون پزشکی ورزشی با سازمان اورژانس کشوربررسی ورود زودهنگام ورزشکاران المپیک به توکیو

نادیا اعتماد مقدم ورزشکار مدال آور رشته رزمی وشو که توانسته برای اولین بار مقام قهرمانی آسیا در بخش بانوان این رشته را برای کشور کسب کند، از بی توجهی مدیران استانی به ورزشکاران گلایه دارد و خواستار توجه و حمایت بیشتر از این رشته است.

فاطمه اخلاق زاده دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی امارات گفت: در این رشته ورزشی در سرما و گرما با تمام مشکلات مالی جهت کسب افتخار برای کشور و استان مبارزه کردیم، ولی به جز اداره ورزش و جوانان و هئیت ورزش‌های رزمی دستگاه یا نهاد دیگری توجه و حمایت خاصی از ما نداشتند.

فاطمه آرین دیگر ورزشکار هم استانی که دارای دو مقام قهرمانی در المپیاد ورزشی میباشد و نسترن مژدهی قهرمان مسابقات ملی در وزن 45 کیلوگرم نوجوانان نیز خواستار توجه بیشتر مسئولان به رشته های ورزشی در استان هستند و لازمه درخشش در مسابقات داخلی و خارجی را حمایت مالی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ورزش می‌دانند.

رقیه خرم روز ورزشکاری که به تازگی به رشته وشو وارد شده به تسنیم می‌گوید: در گذشته به مدت دو سال در ورزش کبدی فعالیت می‌کردم  و چند بار نیز به همراه تیم استان به مسابقات کشوری اعزام.شدم، ولی امکانات و تجهیزات برای این ورزش در استان در سطح مورد انتظار نبود و حتی مربی حرفه‌ای هم که بتواند این رشته را آموزش بدهد در استان وجدو نداشت و به خاطر علاقه به ورزش وشو وارد این رشته شدم.

در پایان این آئین فرماندار شهرستان بویراحمد از تخصیص اعتبار ویژه برای رفع مشکلات مالی ورزشکاران مدال آور ورزش‌های رزمی خبر داد.

انتهای پیام/542/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش بانوان ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد مسابقات کشوری ورزش های رزمی هم استانی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی