Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایرج حیدری در جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به اهمیت مراقبت های شخصی عنوان کرد: گسترش فرهنگ توجه به مراقبت های شخصی نیازمند نهادینه شدن در جامعه است.
وی گفت: رسانه ها به ویژه صداوسیما نقش مهمی در ترویج فرهنگ مراقبت های شخصی دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: توجه ویژه به مراقبت های شخصی نقش بسزایی در کاهش مبتلایان به ویروس کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری تصریح کرد: کنترل تردد ها در مبادی ورودی استان با قوت تداوم یابد و از ظرفیت دستگاه قضایی برای تحقق این مهم بهره گرفته شود.
وی افزود: از ورود خودروهای مناطق قرمز کشور به هرمزگان به صورت جدی جلوگیری شود تا از گسترش این ویروس جلوگیری بعمل آید و راهنمایی و راهور به صورت قاطع این خودروها را برگشت دهند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از حضور گسترده مسافر در بندرعباس جلوگیری شود و این شهر به عنوان بارانداز مسافر تبدیل نگردد که زمینه ساز گسترش شیوع ویروس کرونا خواهد شد.
حیدری تصریح کرد: در صورت گسترش ویروس کرونا در مرکز استان مهار آن مشکل خواهد بود و ضروری است با پیشگیری از هزینه های درمان کاهش دهیم.
وی افزود: پذیرش میهمان توسط کلیه دستگاه های در مهمانسرای دستگاه هد ممنون است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر کنترل قایق های غیر مجاز، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط به ویژه بنادر و دریانوردی از تردد شناورهای غیر مجاز جلوگیری و مناطق پهلوگیری قایق ها به اطلاع نیروی انتظامی و دریابانی رسانده شود تا با متخلفان برخورد شود.
حیدری با تاکید بر نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، گفت: عملکرد دستگاه های در حوزه مبارزه با کرونا در جلسات هفتگی ستاد نیازمند بررسی و ارزیابی است تا نواقصات احتمالی مرتفع شود.
وی تصریح کرد: شهرداری بندرعباس مکان مشخصی برای اسکان کارگران فصلی تدارک بیند و در این زمینه در جلسات هفتگی ستاد کرونا گزارش عملکرد ارائه کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و شرکت ها به صورت دوره ای از پرسنل خود تست بگیرند تا سلامت آنها مورد غربالگری قرار گیرد.
وی با تاکید بر مدیریت ورود مسافر به جزایر استان، اظهار داشت: کلیه افرادی که از مناطق مختلف کشور برنامه سفر به جزایر هرمزگان را دارند حتماً بلیط الکترونیکی به همراه آزمایشگاه مرتبط با ویروس کرونا به همراه داشته باشند و در این زمینه رسانه ها به ویژه صداوسیما اطلاع رسانی مناسبی انجام دهند.
حیدری گفت: هرگونه حمل و نقل خودرو از سرزمین اصلی به جزایر استان با ثبت اطلاعات صاحبان خودروها و همراهان در سامانه الکترونیکی به همراه نتیجه تست های کرونا باشد.
وی خاطرنشان کرد: با مدیریت استاندار استان و اعضای ستاد کرونا و تلاش های کادر درمان این بیماری به خوبی مدیریت شده است و باید با تلاش و برنامه ریزی از گسترش این بیماری با رسیدن فصل گرما جلوگیری کرد.

48

کد خبر 1491023

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان مراقبت های شخصی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​

تین نیوز

طی مراسمی با حضور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، طی مراسمی با حضور الله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران کل بنادر شمالی، قرارداد مربوط به اجرای عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی نوشهر به امضا رسید.

در این مراسم که امروز برگزار شد؛ قرارداد اجاره شناورها به منظور عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمالی و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

عفیفی پور در این مراسم طی سخنانی، عملیات راهنمایی و یدک کشی را از ارکان مهم فعالیت های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

وی افزود: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که امروز قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

عفیفی پور در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت شرکت های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت های بین المللی است.

گفتنی است در این مراسم مدیران کل بنادر گیلان، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت، پهلودهی و جداسازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد