Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 11 تهران گفت: همراه سرای فارابی با عنوان خانه مهربانی ایوار میزبان همراهان بیمارانی است که در طول درمان، نیازمند اسکان موقت هستند و از شهرهای دیگر به پایتخت می آیند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران، نصراله آبادیان از فعالیت همراه سرای فارابی با عنوان خانه مهربانی ایوار در محدوده شهری این منطقه خبر داد و در تشریح خدمات این مرکز اضافه کرد: خانه مهربانی ایوار در سه طبقه و 6 اتاق میزبان بیش از 20 نفر از همراهان بیمارانی است که برای درمان به تهران آمده اند و محلی برای اسکان موقت در شهر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبادیان افزود: تمامی خدمات این مرکز شامل اسکان و ارایه اتاق، تغذیه، رفت و آمد و خدمات بهداشتی کاملا رایگان است و با توجه به شیوع بیماری کرونا، این مرکز با رعایت همه جانبه پیمان های بهداشتی میزبان مراجعین است.
به گفته شهردار منطقه 11 همراه سرای فارابی در خیابان قزوین شرقی خیابان شهید جوادیان (قلمستان) پلاک 63 واقع شده است و همراه بیماری که برای معالجه به تهران آمده است با مراجعه به مدیریت بیمارستان و بخش مددکاری مرکز درمانی با نامه معرفی پزشک و تایید مرکز، به همراه سرا مراجعه می کنند و در صورت خالی بودن فضای اسکان در اولین فرصت نسبت به ارایه اتاق به آنها اقدام می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همراه سرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • اصفهان میزبان « دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD» است
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی