Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا مدیرکل راه و شهرسازی پای خود را در شهرستان‌ها نمی‌گذارد، مگر می‌شود مدیرکل راه و شهرسازی باشی، اما پروژه مسکن مهر دولت نهم هنوز به نتیجه نرسیده باشد.

سمیه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به سفر نوبخت، معاون رئیس جمهور به شهرضا اظهار داشت: در این سفر ۶۰ میلیارد تومان نصیب شهرستان شد و در حال حاضر پیمانکار جاده شهرضا به اصفهان در حال انجام کار است، اگر منابع به استان آمد نباید به راحتی اجازه دهیم که بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شهرضا تشنه هستند و آب شرب این شهرستان یک مسأله حیاتی است، افزود: انتقال آب در حال پیگیری است و  چهار استان به دنبال آن هستند و در این راستا جلسات متعددی گرفته شده است، از استان انتظار داریم همانطور که برای ۱۴ شهرستان منابع اساسی در نظر می‌گیرند، از همان منابع برای شهرضا هم در نظر بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه سال آینده نباید مسائل و مشکلاتی که مردم در تابستان امسال داشتند، دوباره با آن روبه رو شوند، بیان کرد: مردم دغدغه آب شرب نباید داشته باشند، نیاز به کمک استان داریم.

محمودی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مسکن مهر شهرضا گفت: مسکن مهر شهرضا مربوط به دولت نهم است ولی در استان اصفهان هنوز به ثمر نرسیده است، تعاونی‌های شهرستان شهرضا در کشور رتبه اول را کسب کردند، اما مسکن مهر سه‌جانبه هنوز به اتمام نرسیده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاون عمرانی استاندار قول پایان سال را برای تکمیل مسکن مهر داد، بنابراین تا پایان سال مسکن مهر شهرضا را می‌خواهیم، بیان کرد: چرا مدیرکل راه و شهرسازی پای خود را در شهرستان‌ها نمی‌گذارد، مگر می‌شود مدیرکل راه و شهرسازی باشی، اما پروژه مسکن مهر دولت نهم هنوز به نتیجه نرسیده باشد.

وی با انتقاد از عدم حضور مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان در شهرضا برای رفع مشکلات مسکن مهر گفت: مدیرکل باید در شهرضا حضور پیدا کند تا از نزدیک مشکلات مردم در مسکن مهر را ببیند، تحقیق و تفحص از اداره راه و شهرسازی اصفهان را پیگیری می‌کنم.

برچسب ها: مسیه محمودی ، شهرضا ، دهاقان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000N3h

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شهرضا دهاقان مدیرکل راه و شهرسازی مردم شهرضا مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با سیدخلیل منبتی، مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تزریق امید به بازار مسکن را مهم‌ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مهم‌تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه ‎دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎ کن شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مهم‌ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست. وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد، کالا را وارد بازار می‌کند. مسئله مسکن نیز از این قبیل است و ساخت محدود خانه به موازات معطل نگه‎داشتن نیاز مردم کار را به جایی رسانده که برخی افراد به هر قیمتی که بخواهند، مسکن خود را ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‎داری بانک‌ها یکی از آفت‌های بزرگ بازار مسکن کشور است. اینجور که این‌ها رفتار می‌کنند، کار به جایی می‌رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک همین بانک‌هایی باشد که قرار است مردم را خانه ‎دار کنند. اینجاست که می‌گوئیم نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که محصول تدبیر و درایت مستقیم امام راحل هستند، باید به‎ گونه‎ ای میدان‌داری کنند که دست مافیا از بازار مسکن دور بماند.

شش‎ هزار واحد مسکونی در مرحله تکمیل

سیدخلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های ساخت مسکن اظهار کرد: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حال ساخت است. علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‌ها فراهم شود.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بیش از ۲۶ هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده که هم‌اکنون فرایند ساخت در آن‌ها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از ۶۹۷ میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • انتقاد منتخب مردم قم در مجلس از نوع شهرسازی در کلانشهرها
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • نمایندگی اداره راه و شهرسازی بردسکن تاسیس شد