Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@21:26:23 GMT

سفیر ارمنستان به خراسان شمالی سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۰۷۸

سفیر ارمنستان به خراسان شمالی سفر می کند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از سفر سفیر کشور ارمنستان به استان در سه شنبه هفته جاری به استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در جلسه هماهنگی سفر سفیر ارمنستان به استان گفت: در این سفر باید توانمندی ها و ظرفیت های استان در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری، ورزشی، فرهنگی، گردشگری و توریستی، نیروی انسانی و علمی و آموزش عالی جمع بندی و ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نگاه به این سفر باید گروهی باشد، افزود: هدف اصلی از برگزاری این سفر فعال کردن بخش خصوصی استان است تا در ادامه اتاق بازرگانی و تاجران استان بتوانند با کشور ارمنستان مراودات تجاری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه که مشکلی برای انجام امور بانکی در کشور ارمنستان وجود ندارد و نباید این فضا را از دست بدهیم، گفت: ایجاد دفتر نمایندگی تجاری خراسان شمالی در ارمنستان می تواند فرصتی برای انجام مراودات تجاری در استان باشد.

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی سفیر ارمنستان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب نور از شنبه ۸ اردیبهشت در مجتمع‌ های تجاری در چهار محور اطراف حرم مطهر رضوی آغاز می‌ شود.

 

محسن ملی که در نشست با مدیران مجتمع‌ های تجاری اطراف حرم مطهر سخن می گفت، خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور