Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد گلستان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در جشن نیکوکاری امسال 9 میلیارد تومان کمک از گلستانی ها دریافت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عیسی بابایی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: در سطح استان گلستان 83 هزار خانوار  و 186 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که این نهاد 42 خدمت را به مددجویان ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال آینده اعتبارات کمیته امداد دو برابر خواهد شد بیان داشت: هم افزایی با برخی از دستگاه ها باعث میشود تا در مناطق محروم مشکلات مسکن را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 5 هزار شغل با اعتبار 132 میلیارد تومان برای مددجویان ایجاد کرده ایم اظهار کرد: کمیته امداددر حوزه اشتغال ضمن اینکه مشاوره شغلی میدهد، کسانی را که دارای مهارت هستند شناسایی و متناسب با توانمندی که دارند آن‌ها را به مراکز طرف قرارداد آموزشی معرفی میکند.

وی تصریح کرد: در سال جاری مبلغ بیش از 68 میلیارد تومان از  ۲۴۰ مرکز نیکوکاری که در سراسر استان فعالیت دارند جمع اوری شده است.

بابایی گفت: در سال 99 با همکاری بنیاد مسکن در طرح مسکن محرومین ۳هزار مسکن کلنگ زنی شد که ۱۴۰۰ مسکن آن مربوط به مددجویان کمیته امداد بود که دیروز با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

وی همچنین افزود: ۵۰۰ واحد مسکونی نیز از اعتبارات کمیته امداد در حال احداث است که اردیبهشت ماه به بهره برداری می‌رسد.

وی از بهره مندی کارفرمایان از بسته های تشویقی در صورت بکارگیری مددجویان کمیته امداد نیز خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد گلستان بیان داشت: در سال آینده طبق تفاهم بین بنیاد مستضعفان، ستاد اجرای فرمان امام (ره)، سپاه و کمیته امداد طرح ویژه مسکن مددجویان در استان اجرایی می‌شود.

بابایی در پایان با اشاره به اینکه  سال گذشته در جشن نیکوکاری ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شد افزود: پایگاه‌های جشن نیکوکاری از ۱۳ اسفند تا ۱۵ اسفند در میادین اصلی شهرها و مصلی‌ها و نمازجمعه برپا می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم کمک های جمع آوری شده امسال به ۹ میلیارد تومان برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان میلیارد تومان جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی