Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@03:10:52 GMT

سامری: شرایط خوبی برای بازی با گرگان نداشتیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۱۴۴

سامری: شرایط خوبی برای بازی با گرگان نداشتیم

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: به دلیل تعداد زیاد آسیب دیده‌ها نتوانستیم برای بازی با شهرداری گرگان خوب تمرین کرده و با شرایط مناسب وارد میدان شویم.

به گزارش ایسنا، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان پس از باخت تیمش مقابل شهرداری گرگان گفت: بازی از هیچ جهت برای ما خوب نبود و به نظرم تیم خوبی نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشانه‌ای از نفت آبادان در تیم ما وجود نداشت.

او افزود: البته من انتظار این موضوع را داشتم چون در این دو هفته اخیر به دلیل آسیب دیدگی‌ بسیاری از بازیکنان خود نتوانستیم تمرین کنیم. تیمی هم که تمرین‌ نکند مسلما ‌نمی‌تواند خوب بازی کند. وقتی تعداد مصدوم‌ها بالاست و تمرین ندارید، باید آماده نتایجش باشیم.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: ضمنا ما امروز مقابل تیم خوبی مثل گرگان ‌بودیم و در چنین شرایطی کار سخت می‌شود. من هربار می‌گویم و برخی فکر می‌کنند بهانه است،  اما متاسفانه ما از ابتدای فصل تا الان هیچگاه تیم کامل در اختیار نداشته‌ایم که تمرین کنیم. آنطور که باید کارهای تاکتیکی خود را کار نکرده‌ایم و همه این‌ها روی عملکرد یک تیم تاثیرگذار است.

او درباره احتمال جذب بازیکن خارجی توسط تیم نفت برای مرحله پلی‌آف نیز گفت: این سیاست سه سال است برای تیم‌های نفتی وجود دارد و ما از امتیاز بازیکن خارجی محروم هستیم. امسال هم همینطور هست. البته این موضوع سیاست باشگاه نیست و سیایت وزارت نفت است، وگرنه با این تعداد مصدوم تیم ما، بازیکن خارجی می‌توانست کمک‌ کند که متاسفانه‌ محروم هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای شرکت در تمرینات، مشکل رفت و آمد برای بازیکنان نفت آبادان وجود ندارد؟ توضیح داد: به دلیل اینکه تمرینات ما به صورت قرنطینه‌ای و مجموعه نفت برگزار می‌شود، مشکل رفت و آمد نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حماد سامري بسكتبال لیگ برتر بسکتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد

سرمربی پرسپولیس به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز تیم به آبادان به نشست خبری پیش از بازی فردا نرسید. 
 

طرفداری | اوسمار به نشست خبری نرسید 

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کاروان پرسپولیس امروز عصر و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.
طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی انجام شود اما با توجه به تاخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این ارتباط گفت:

متاسفانه به دلیل تاخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. آقای اوسمار هم علیرغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کردند. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • تیم لیموندیس بازنده‌ای سربلند و شایسته در لیگ برتر بسکتبال بود