Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید از یک کارخانه صنایع غذایی، یک واحد بزرگ گلخانه‌ای پرورش گل و یک گاوداری صنعتی با مدیران و صنعتگران به گفتگو نشست و صحبت‌های آن‌ها را شنید.

او  پس از دریافت نقطه‌نظرات، مشکلات و درخواست‌های مدیران واحد‌های صنعتی دستورات لازم را برای رفع تنگنا‌های آن‌ها به طور مستقیم به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ و بر اقدام سریع ستاد استانی تسهیل رفع موانع تولید در همین خصوص تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار خراسان رضوی همچنین گفت: فرایند‌های مرتبط با امور تولید و صنعت باید به گونه‌ای تسهیل شود که موانع پیش روی تولیدکنندگان برداشته شود و فعالیت‌ها در مسیر توسعه اقتصاد صنعتی خراسان رضوی روان شده و شتاب گیرد.

علیرضا یکتا مدیر یک کارخانه صنایع غذایی نیز در این بازدید گفت: این مجموعه توانسته است با تولید بذر مناسب سیب زمینی به روش ایروپونیک که در گذشته از خارج کشور تامین می‌شد نیاز استان خراسان رضوی و حتی استان‌های اردبیل و همدان را تامین کند.

او افزود: در حال حاضر حدود ۲ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این مجموعه زیر کشت سیب زمینی است.

 این مسئول ادامه داد: از سال گذشته این شرکت به دنبال صادرات محصولات خود به خارج از کشور است و به خاطر کیفیت تولید پیش بینی می‌شود پیشنهاد‌های خرید محصولات به ۱۰ برابر سال گذشته خود برسد.

این صنعتگر با اشاره به مشکلات مرتبط با صادرات کالا بیان کرد: نیاز است تا نظارت بیشتری بر کیفیت محصولات صادراتی انجام شود، زیرا اگر محصول صادراتی فاقد کیفیت مناسب باشد محصولات سایر رقبا جایگزین می‌شود و همچنین باعث عدم رغبت مصرف کنندگان خارجی به تولیدات کشور ایران می‌شود.

انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی شهرک صنعتی صادرات کالا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۸ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۲ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد.

او افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود