Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، علی اصغرزاده ادامه داد: صنایع معدنی کم‌کم به این نتیجه رسیده‌اند که اگر وارد حوزۀ معدن نشوند، با مشکل مواجه خواهند شد و تضمینی برای تأمین خوراک خود نخواهند داشت. در نتیجۀ این نگرانی، شاهدیم که فولادسازان نیز به حوزۀ معدن ورود کرده‌اند.

به عقیدۀ مدیر اکتشاف ایمیدرو، در این شرایط، این اقدام بسیار خوبی است، زیرا شرکت فولاد مبارکه با توجه به قدرت و توانایی خود می‌تواند در بخش معدن بسیار اثرگذار باشد، زیرا حوزۀ اکتشاف نیاز به خون تازه در بخش‌های تجهیزات و دانش جدید دارد و فولاد مبارکه می‌تواند در این خصوص به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های مشترک فولاد مبارکه و سازمان زمین‌شناسی گفت: مطمئنا پیوند فولاد مبارکه با سازمان زمین‌شناسی می‌تواند برای ادامۀ توسعۀ اکتشافات کشور بسیار مؤثر باشد.

پربیننده ترین هجوم ۳میلیون ‌سرمایه‌دار به بازارهای ارز، سکه، طلا و بورس عرضه چالش برانگیز تولیدکنندگان ورق/ نگاهی به رفع تعلیق کدبورسی دریافت‌کنندگان اسلب رانت فولادی؛ پشت پرده عدم عرضه ورق خبر خوب برای شهرک‌های صنعتی اثبات رانت‌خواری نوردکاران در بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معدن برجام فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)

میزان نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس) پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

دیگر خبرها

  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده، تتو‌ها بیرون زد (عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • این سم خاصیت درمانی و زیبایی دارد
  • زیست بوم فناوری و نوآوری صنایع معدنی چه کاری انجام می‌دهد؟
  • توسعه فناوری‌های حوزه صنایع معدنی با حمایت از پژوهشگران 
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد