Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوشا مکانی پیام جدید در فضای مجازی منتشر کرد

فوتبال در شبکه اجتماعی / سوشا مکانی دروازه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامی اش به انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، سوشا مکانی در این پست نوشت:

 

دو بار در این فوتبال اشک ریختم، بار اول روزی که کفش هایت رو آویزان کردی و فوتبال ملی ایران و‌ مردم رو از دیدن کیفیت و استعداد ناب خدادادی ات محروم کردی که بعد از تو برای همیشه فوتبال در ایران خاموش شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بار دوم امروز، اما امروز با اینکه یک پای اصلی اشک هایم بودی، برای تو اشک نریختم، چرا که تو‌ محبوب بودی و دست نیافتنی تر شدی.
برای فوتبال ایران اشک ریختم، فوتبالی که باید اسطوره هایش را در این حال و روز ببیند ... فوتبالی که عقاب آسیا از نظر دادن در موردش اکراه دارد و و پیتزا زدن را ترجیح می دهد، فوتبالی که شهریار و آقای گل جهان سکوت می کند و سکوت می کند ... فوتبالی که غزال تیز پای آسیا جایی در آن ندارد، آقا مهدی مهدوی کیا با بیش از 10 سال ستاره بودن در هامبورگ اکنون فقط نظاره گر است ... جوانان و اسطوره هایی که یا جلوی چشمان ما از بین رفتند و یا به کلی از این فوتبال کنار رفتند ... جادوگر، اسطوره پاک و نجیب فوتبال آسیا سرت سلامت خوشحالم که در این فوتبال جایی نداری.

 

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و افغانستان از ساعت 12:30 امروز (پنجشنبه) برگزارکننده نخستین دیدار گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 در سالن هوا مارک ایندور بانکوک بودند، مسابقه‌ای که به برتری 3 بر یک شاگردان وحید شمسایی انجامید.

برای تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقه سعید احمد عباسی (2 گل) و مهدی کریمی گلزنی کردند و تنها گل تیم افغانستان توسط مهران غلامی به ثمر رسید.

باقر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سالار آقاپور، مهدی کریمی و بهروز عظیمی نفراتی بودند که تیم ملی فوتسال کشورمان بازی مقابل افغانستان را با آنها آغاز کرد

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896726

دیگر خبرها

  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • مسجد فاطمه که در تخریب بقیع از بین رفت چه مکانی بود؟
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟+ عکس