Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@04:28:26 GMT

دو مهاجم گل‌گهر به ذوب‌آهن پیوستند+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۳۴۰

دو مهاجم گل‌گهر به ذوب‌آهن پیوستند+عکس

دو مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوستند. خبرگزاری میزان - رضا محمود آبادی مهاجم سیرجانی تیم گل گهر رسما به جمع سبزپوشان اصفهانی پیوست.

این بازیکن که سابقه حضور در لیگ آزادگان و لیگ برتر کشور در تیم‌های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان را در کارنامه خود دارد با عقد قراردادی به مدت یک و نیم فصل به جمع شاگردان مجتبی حسینی افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین پیمان رنجبری، مهاجم با سابقه فوتبال ایران هم  به جمع ذوب‌آهنی‌ها اضافه شد. این بازیکن که سابقه حضور در تیم‌های شهرداری تبریز، نفت‌وگاز گچساران، گسترش فولاد تبریز، شهرداری اردبیل، پیکان تهران و گل‌گهر سیرجان را در کارنامه خود دارد با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به جمع سبزپوشان اصفهانی پیوست.     بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه ذوب آهن به اظهارات روز گذشته آذری

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن گلگهر سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سبزپوشان اصفهانی ذوب آهن گلگهر سیرجان گهر سیرجان ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلوس توز در بیمارستان بستری شد

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین با مشکلات قلبی درگیر است

طرفداری | کارلوس توز، مهاجم سابق باشگاه‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی و یوونتوس که این روزها هدایت باشگاه ایندپندینته در آرژانتین را به عهده دارد، روز گذشته به دلیل احساس درد در ناحیه قفسه سینه، به بیمارستان منتقل و بستری شد.

توز از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برد و دلیل انتقال او به بیمارستان نیز مشکلات ناشی از استرس بالا عنوان شده‌است. نتایج حاصل از معاینات اولیه رضایت بخش بوده‌اند اما اطلاع دقیق از وضعیت توز، نیازمند انجام آزمایشات بیشتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد