Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز پایانی از مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم هراز آمل برابر شهداب یزد آغاز شد. خبرگزاری میزان - روز پایانی از مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۴ امروز (یک‌شنبه) درحالی با برگزاری یک دیداری حساس بین تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز آمل آغاز شد که در پایان آملی‌ها با درخشش ستاره‌هایی همچون عادل غلامی و فرهاد قائمی برابر رقیب باانگیزه خود به پیروزی رسیدند و به جمع چهار تیم پایانی صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نخستین دیدار امروز دو تیم شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در حالی در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که دو تیم در مجموع دو بازی گذشته یک بر یک برابر بودند و بازیکنان هر دو تیم پیروزی در این بازی را تنها راه صعود به مرحله نیمه نهایی می‌دیدند که در پایان این جدال حساس که چهار ست به طول انجامید این آملی‌ها بودند که موفق شدند با حساب ۳ بر یک از سد شاگردان محمد عمده غیاثی بگذرند و با کسب دومین بُردشان به جمع چهار تیم پایانی صعود کنند.

شهداب که با هدایت عمده غیاثی در دور گروهی عملکرد درخشانی داشت و با کسب عنوان سومی گام به دور حذفی گذاشته بود ست‌های بازی را با امتیاز‌های ۱۹-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۶ و ۲۳-۲۵ واگذار کرد تا یزدی‌ها با قبول دومین باختشان به پایان بلند پروازی‌های خود در لیگ برسند.

همچنین هراز آمل که با درخشش ستاره‌هایی همچون فرهاد قائمی و عادل غلامی روز بسیار کم اشتباهی را سپری کرد موفق شد با هدایت بهروز عطایی راهی نیمه نهایی شود و به این ترتیب شاگردان بهروز عطایی باید برای مشخص شدن حریفشان در دور بعدی، منتظر پیروز بازی تیم‌های شهردای ارومیه و شهرداری گنبد باشند.

در آخرین بازی مرحله نخست و از ساعت ۱۷ تیم‌های شهردای ارومیه و شهرداری گنبد برای تعیین چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

 

بیشتر بخوانید: تندروان: بهبودی با مسئولیت خودش در کنار تیم حضور دارد/ سپاهان تاکتیکی بازی می‌کند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال شهداب یزد لبنیات هراز آمل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال شهداب یزد لبنیات هراز آمل نیمه نهایی شهداب یزد هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا برابر هواداران این تیم به میدان رفت و توانست با نتیجه پر گل 1-4 مقابل این تیم به پیروزی برسد. 

پیروزی بارسا در بازی رفت در پاریس باعث شده بود که بیشتر فوتبال‌دوستان در انتظار تکرار این نتیجه در خانه و صعود شاگردان ژاوی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باشند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت تا لوئیس انریکه یک بازگشت به بازی دیگر را در شهر بارسلونا و در این دیدار جنجالی تجربه کرده باشد. 

الخلیفی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من به کاری که برای پی اس جی انجام دایدم و این که چطور خودمان را به عنوان نماینده فرانسه در زمین نشان دادیم افتخار می‌کنم. این یکی از بهترین و محبوب‌ترین شب‎‌های من به عنوان مدیر پی اس جی بود. ما بهترین هواداران دنیا را داریم. همه در کنار هم این کار را انجام دادیم.»

پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف دورتموند برود که موفق شد اتلتیکو مادرید را از سر راه بردارد تا تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به دیدار فینال مشخص شود. 

دیگر خبرها

  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • رئیس دورتموند با عجله در میانه زمین (عکس)