Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@16:44:09 GMT

روایت اعترافات ادمین کانال داعش دوباره به بازار آمد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۴۳۶

روایت اعترافات ادمین کانال داعش دوباره به بازار آمد

چاپ سوم «مار و پله»؛ داستان زندگی ادمین کانال داعش در ایران هم‌زمان با زمستانه کتاب توسط انتشارات شهید کاظمی روانه کتابفروشی‌ها شد.

به گزارش مشرق، تا حالا کتاب‌های متنوعی درباره اعضای گروهک داعش نوشته شده؛ ولی هیچ‌کس از ادمین کانال‌های داعش که در ایران فعالیت می‌کرد، خبری ندارد. کسی نمی‌داند این ادمین می‌تواند یک زن بیست و چند ساله باشد، زنی که مادر دو سه تا بچه قد و نیم‌قد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنی که با دو بچه راهی افغانستان شده، مدتی آنجا زندگی کرده و بعد دست بچه هایش را گرفته و از سرزمین داعش فرار کرده و برگشته است به ایران.

زنی ریزنقش با قد کوتاه زنی که می‌تواند در یکی از استان‌های شرقی، غربی یا جنوب شرقی کشور سکونت داشته باشد.

«مار و پله» کتابی بر اساس واقعیت، یک روایت جذابی از زندگی «خانم ادمین» است، عنصر پیوستی گروهک داعش! زنی که از صحنه‌های دلخراش کشتار داعش، لذت می‌برد و فکر می‌کند دیدن اجرای حکم دین، خوب است. زنی که وقتی دستگیر می‌شود، اعترافات جالبی درباره امیران داعش مطرح می‌کند. این کتاب را بخوانید و ببینید داعشی‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنند و چه چیزهایی برای‌شان ارزش دارد.

برشی از کتاب:

حسن از فیس بوک و به واسطه یکی از دوستانش به دولت اسلامی وصل شد و توانست اعتماد سران داعش رو جلب و مسئولیت خبرگزاری اعماق رو به عهده بگیره.

دولت اسلامی عراق و شام، خبرگزاری اعماق رو داشت؛ اما فقط به زبان عربی، خبر منتشر می کرد. اون زمان وارد جنگ سوریه شده بود، کم کم از شهرهای عراق، شام، آفریقا و جاهای دیگه سر در آورد و به قول خودشون شد: "دولت اسلامی فی کل مکان!"

زمانی که داعش با عنوان «دولت اسلامی عراق و شام» اعلام موجودیت کرد و ارتش آزاد هم تو سوریه می‌جنگید، حسن و دوستانش، طرفدار همه گروه‌های مخالف دولت سوریه بودند. اینها رو خودش به من گفت. می‌گفت: من تو فیس بوک گروهی دارم برای کارهای جماعت تبلیغی به نام «داعیا الی الله»...

چاپ سوم مار و پله؛ داستان امنیتی بر اساس زندگی ادمین کانال داعش در ایران در قطع رقعی و ۴۰۴ صفحه به قلم فائقه میرصمدی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

علاقمندان جهت تهیه و سفارش این کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی nashreshahidkazemi.ir و یا سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه نمایند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتشارات شهید کاظمی مشرق کتاب دولت اسلامی ادمین کانال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی

به گزارش همشهری، این نهاد بین‌المللی مبنای فقر مطلق را بر پایه درآمد روزانه ۲.۱۵دلار برای هر نفر و البته براساس شاخص برابری قدرت خرید به ‌قیمت ثابت سال۲۰۱۷ تعریف کرده و این رقم حداقل مبلغی است که یک نفر برای تأمین نیازهای ضروری زندگی خود به آن نیاز دارد.

این گزارش می‌افزاید: پیش از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، نسبت جمعیت درگیر فقر مطلق به کل جمعیت کشور ۸ دهم درصد بوده که در سال ۲۰۲۱‌، ۷دهم درصد و در سال ۲۰۲۲هم ۵دهم درصد بهبود یافته است. با این حساب، فقر مطلق در ایران طی ۲سال متوالی کاهشی بوده و نسبت جمعیت دارای فقر مطلق به کل جمعیت طی این مدت مجموعا ۳۷درصد کمتر از سال ۲۰۲۰یعنی سال آخر فعالیت دولت قبل بوده است. نرخ ۵دهم درصدی فقر مطلق در ایران کمترین نرخ ثبت‌شده برای این شاخص طی ۵سال گذشته است.

گفتنی است سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، اسفند سال۱۴۰۰ با بیان اینکه «اگرچه اقدامات و اصلاحات ساختاری و بلندمدت برای رفع فقر و بی‌عدالتی نسبت به رسیدگی به فقرا تقدم دارد، اما نباید باعث غفلت از سرعت رسیدگی به نیازمندان شود» تأکید کرده بود دولت، امکانات کافی برای ریشه‌کن کردن فقر مطلق را دارد و با کار جهادی و برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم‌به نتیجه‌برسیم.‌

کد خبر 846377 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها فقر بانک جهانی اقتصاد

دیگر خبرها

  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • آتش سوزی مهیب در بازار بندرعباس (فیلم)