Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه میهمان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در خصوص شرایط آمادگی تیم فجر گفت: بعد از بازی مقابل تیم هوادار که بازی بسیار پرفشاری بود ولی با این وجود می‌توانستیم پیروز میدان شویم و ٢موقعیت عالی را از دست دادیم و از طرفی با توجه به ایجاد وقفه در مسابقات به علت برگزاری جام حذفی که باید اشاره کنم به دلیل تعداد زیاد مصدومان از این مسابقات انصراف دادیم، توانستیم تمرینات را با یک شرایط بهتر برگزار کنیم و با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم تمرینات خوبی را سپری کردیم و مهیای انجام مسابقه با تیم شاهین شهرداری بوشهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مصدومیت رباط صلیبی امیر شبانی که یکی از بازیکنان متعصب تیم است کمی نگرانی برایمان بوجود آورد که برای او آرزوی سلامتی و بهبودی را دارم و باید بگویم کل مجموعه و باشگاه مطمئنا پیگیر شرایط او خواهند بود و او را تا زمان بازگشت حمایت خواهند کرد.

کلانتری تصریح کرد: علی رغم مصدومیت شبانی، با بازگشت ابوالفضل علایی در خط دفاعی کمی از مشکلات کمبود بازیکن در پست دفاع کاسته شد و با بازگشت ایشان توانستیم تمرینات را با تعداد نفرات بیشتری انجام دهیم.

او در خصوص تیم شاهین شهرداری بوشهر حریف این هفته تیم فجر هم گفت: تیم بوشهری جزو تیم‌های خوب لیگ دسته یک فوتبال است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و امیدوارم شاهد بازی خوب و جوانمردانه و با کیفیتی از سوی هر دو تیم باشیم.

کلانتری در خصوص محرومان و مصدومان تیمش در برای این بازی افزود: احسان علوان زاده و امیر شبانی ۲ بازیکن کلیدی فجر هستند که به علت مصدومیت تیم فجر را در این بازی همراهی نخواهند کرد و امیر حسین صدقی را به علت محرومیت و کارت قرمز بازی مقابل تیم هوادار را در اختیار نداریم ولی بقیه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

سرمربی فجر در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه پارس و انتقال بازی‌های خانگی این تیم به ورزشگاه شهید دستغیب گفت: علی رغم همه پیگیری‌های باشگاه و مسئولان استانی متاسفانه سازمان لیگ با انتقال بازی‌ها به ورزشگاه شهید دستغیب مخالفت کرده است و اجازه انجام بازی‌ها را در این ورزشگاه تا زمان ترمیم چمن ورزشگاه پارس نداده است و این درحالی است که کیفیت چمن ورزشگاه شهید دستغیب به مراتب از ورزشگاه خانگی نساجی قائمشهر در لیگ برتر و یا ورزشگاه تختی اهواز در لیگ یک بهتر است.

او افزود: واقعا جای تعجب است که بازی‌های خانگی تیم شهرداری آستارا به ورزشگاه نیمه کاره آستارا انتقال یافت در حالی که فصل گذشته هم با انتقال بازی‌های خانگی فجر شهید سپاسی به ورزشگاه شهید دستغیب که چندین سال میزبان بازی‌های خانگی در لیگ برتر بود موافقت شد، اما امسال علی رغم اصرار و پیگیری‌های مکرر از چندین هفته قبل ولی این مساله تاکنون میسر نشده است.

تا پایان هفته ۱۵ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فجری‌ها با ۲۵ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند و شاهین شهرداری بوشهر با ۲۲ امتیاز در رده هشتم جای گرفته است.

تیم فجر در صورت کسب ۳ امتیاز دیدار با شاهین شهرداری بوشهر و شکست تیم‌های مس کرمان و شهرداری آستارا در هفته ۱۶، به صدر جدول این رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول فجر سپاسی شاهین شهرداری بوشهر ورزشگاه شهید دستغیب بازی های خانگی لیگ دسته یک بازی ها تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد درباره ماجراهای رخ‌داده در دیدار این تیم با سایپا گفتگو کرد.

طرفداری | حسین خبیری گفت:

سال‌هاست داریم با همه‌چیز و همه‌کس می‌جنگیم تا بانوان در استادیوم‌ها حضور داشته باشند. وظیفه همه ارکان فوتبال است که از این ماجرا حمایت کنند.

وی ادامه داد:

در مسابقه با سایپا هواداران ما طبق پروتکل و آن‌چه که تیم میزبان تعیین کرده بود روی سکوها نشستند و خیبر را تشویق کردند، اما کادرفنی حریف درست بعد از زدن گل به این نتیجه رسید که بانوان هوادار ما جای خوب ننشسته‌اند!

خبیری اضافه کرد:

من سال‌هاست در فوتبال حضور دارم، آدم دیروز و امروز نیستم. تمام اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج را به چشم خودم دیدم و قاطعانه می‌گویم اگر یک نفر با حضور بانوان در ورزشگاه مخالف باشد، آن یک نفر حتماً آقای سرآسیایی است.

او با بیان اینکه بازی پس از گل اول وارد تشنج و مسائل غیرفوتبالی شد، گفت:

هیچ‌چیزی در دنیا ارزش ندارد که به بانوان یا هر قشر دیگری از جامعه بی‌حرمتی شود. مخصوصاً فوتبالی که نتیجه‌اش مشخص است؛ خیبر صعود می‌کند و سایپا باید برای سال‌های آینده تلاش کند.

او توضیح داد:

مجموعه باشگاه خیبر، پاسخ این بی‌احترامی به هواداران و بانوان طرفدار خود را با صعود و قهرمانی به آن‌ها خواهد داد و حتماً از ایشان دلجویی می‌کنیم. اما از باشگاه سایپا توقع برخورد بهتری را داشتیم. به کادرفنی جوان سایپا توصیه می‌کنم راه دیگری برای رشد و پیشرفت انتخاب کنند.

خبیری اضافه کرد:

بالاخره فوتبال یک سرش برد است، یا باخت یا مساوی. ما با همین باخت هم هنوز صدر جدولیم و شانس مسلم قهرمانی و صعود، سایپا هم انشالله باید برای سال‌های آینده تلاش کند که در لیگ برتر به ما برسد و دوباره یکدیگر را در سطح بالاتری ملاقات کنیم.

مدیرعامل باشگاه خیبر در پایان توضیح داد:

تمام اتفاقاتی که در ورزشگاه انقلاب کرج رخ داد را بر این مبنا می‌گذاریم که باشگاه محترم سایپا با هوادار غریبه است و نحوه برخورد با آن‌ها را درست نمی‌داند. این ماجرا برای ما هضم شده نیست، چون هر هفته چه ببریم چه ببازیم مردم شریف لرتبار پشت تیم هستند تا باهم جشن صعود را برگزار کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!