Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@06:32:26 GMT

ترکیب جدید مدیریت فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۴۹۳

مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که انتخاب برای رئیس چهار سال آینده به دور دوم کشید و در پایان رقابت نزدیک شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. ناطقان: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال روز یکشنبه ۱۰ اسفند با حضور ۸۷ عضو مجمع در سالن اجلاس سران برگزار شد و در پایان رئیس و اعضای هیات رئیسه این فدراسیون برای چهار سال آینده انتخاب و مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی و آجورلو کنار رفتند
برای ریاست فدراسیون فوتبال علی کریمی، کیومرث هاشمی، شهاب الدین عزیزی خادم و مصطفی آجورلو وارد رای گیری شدند که در پایان دور اول عزیزی خادم ۳۵ رای، هاشمی ۲۴ رای، اجورلو ۱۸ رای و علی کریمی ۹ رای کسب کردند تا خادم و هاشمی راهی مرحله دوم شوند و آجورلو و کریمی از دور رقابت خارج شوند.

علی کریمی با وجود رای نیاوردن در دور اول مورد تشویق اعضای مجمع قرار گرفت

عزیزی خادم رقابت نفسگیر را برد
در پایان شمارش آرای دور دوم شهاب الدین عزیزی خادم در رقابتی نزدیم و نفسگیر توانست با کسب ۴۹ رای عنوان بیست و ششمین رئیس فدراسیون فوتبال را به خود اختصاص دهد. کیومرث هاشمی هم در این مرحله ۳۸ رای کسب کرد.

عزیزی خادم و کیومرث هاشمی در پایان رای گیری دور دوم

فقط یک نایب رئیس برای عزیزی خادم
رئیس جدید فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات حیدر بهاروند، منصور قنبرزاده و شهره موسوی را به عنوان نواب رئیس خود معرفی کرد که پس از تایید صلاحیت‌ها بهاروند و قنبرزاده نتوانستند از این فیلتر عبور کنند و تنها موسوی به مجمع راه پیدا کرد و با کسب ۷۰ رای به عنوان نایب رئیس سوم و مسئول امور بانوان فدراسیون جدید انتخاب شد.

شهره موسوی نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون فوتبال

حیدر بهاروند که پیش از این به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد و نایب رئیس دوم بود و به عنوان سرپرست فعالیت می‌کرد، در ترکیب جدید هم همچنان سرپرست نایب رئیسی باقی خواهد ماند تا در مجمع بعدی تکلیف نواب رئیس عزیزی خادم مشخص شود.

انتخاب نمایندگان هیات‌ها در هیات رئیسه
هیات رئیسه فدراسیون فوتبال علاوه بر رئیس و نواب رئیس شامل اعضای دیگری هم می‌شود. از جمله دو رئیس هیات استانی. در این بخش احسان اصولی رئیس هیات خراسان رضوی با ۲۵ رای و طهمورث حیدری رئیس هیات چهارمحال و بختیاری با ۲۳ رای به هیات رئیسه راه پیدا کردند. عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات خوزستان و عضو پیشین هیات رئیسه ۱۷ رای گرفت و نتوانست مجدداً انتخاب شود.

ساکت رای نیاورد / ‏‬ نمایندگان مدیران مشخص شدند
برای انتخاب نمایندگان مدیران باشگاه‌ها در هیات رئیسه بهرام رضاییان در دور اول با کسب ۴۰ رای به عضویت هیات رئیسه درآمد و محمدرضا ساکت و مهرداد سراجی به دور دوم راه یافتند که در پایان رای گیری صورت گرفته سراجی توانست با ۴۹ رای به عضویت هیات رئیسه در بیاید و مدیرعامل سپاهان که سابقه طولانی هم در فدراسیون فوتبال داشت از این جمع دور ماند.

مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا و عضو جدید هیات رئیسه

انتخاب سه کارشناس هیات رئیسه
برای انتخاب سه کارشناس حاضر در هیات رئیسه افراد متعددی ثبت نام کرده بودند که البته برخی از آنها قبل از حضور در مجمع انصراف شان را اعلام کردند. در پایان شمارش آرا احمدرضا براتی با ۲۴ رای، خداداد افشاریان ۲۰ رای و میرشاد ماجدی ۲۰ رای به عنوان اعضای جدید به ترکیب هیات رئیسه انتخاب شدند.

ترکیب تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال به این ترتیب مشخص شد:

رئیس: شهاب الدین عزیز خادم

نایب رئیس اول: به دلیل رد صلاحیت شدن حیدر بهاروند، این پست فعلاً بدون مسئول است.

نایب رئیس دوم: با وجود تایید صلاحیت نشدن قنبرزاده برای این پست اما مقرر شد حیدر بهاروند به عنوان سرپرست موقتاً حضور داشته باشد.

نایب رئیس سوم: شهره موسوی

نمایندگان هیات‌ها: احسان اصولی - طهمورث حیدری

نمایندگان مدیران عامل باشگاه‌ها: بهرام رضاییان - مهرداد سراجی

کارشناسان هیات رئیسه: احمدرضا براتی، خداداد افشاریان، میرشاد ماجدی منبع: مهر برچسب ها: ترکیب جدید ، مدیریت فدراسیون ، فوتبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترکیب جدید مدیریت فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال عزیزی خادم شهاب الدین هیات رئیسه نایب رئیس رئیس هیات دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!

شهره موسوی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرونده کثیرالشاکی «کینگ مانی» به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

طرفداری | رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» خبر داده‌اند. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفته است:

بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نکرد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال