Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@08:08:18 GMT

ادعای باشگاه پرسپولیس؛ رای ما علی کریمی بود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۵۳۶

مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی هستند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به علی کریمی رای داده اند

مدیران باشگاه پرسپولیس طبق ادعای خود به علی کریمی رای داده اند.

به گزارش طرفداری، در پایان 3 ساعت انتخابات نفس گیر در مجمع فدراسیون فوتبال، در شرایطی که رای گیری در مرحله اول با حذف علی کریمی و مصطفی آجورلو همراه بود، عزیزی خادم و کیومرث هاشمی راهی مرحله دوم شدند و در این مرحله نیز عزیزی خادم با کسب 49 رای به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایران طی 4 سال آتی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان اگرچه در مجمع شایعه شده بود رای باشگاه پرسپولیس به کیومرث هاشمی بوده اما مدیران باشگاه مدعی اند رایی که از سوی آن ها به صندوق ریخته شده، علی کریمی بوده است.

به هرحال آن چه که مشخص به نظر می رسد این است که در نهایت معلوم نمی شود رای دهندگان به چه کسی رای داده اند.

اخبار داغ 

جسد دستیار کارلوس کی روش در خانه اش پیدا شد؛ خودکشی؟ تماس همبازی جادوگر با عضو فوتبالی مجمع؛ به علی کریمی رای نده کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو در آستانه شکستن رکورد گلزنی پله؛ فاصله کم با روماریو و بیتسان پپ گواردیولا: کسب 20 پیروزی متوالی در لیگ برتر، دستاورد بزرگی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به واگذاری قرمزها

یکی از مدیران پرسپولیس گفت: با توجه به درخواست بانک‌ها و ارسال مدارک و تایید شدن صلاحیت آنها به نظر می‌رسد واگذاری سهام باشگاه قطعی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سهام باشگاه پرسپولیس سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان به ۶ بانک واگذار خواهد شد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در این خصوص بیان کرد: ما از این موضوع خبری نداریم و روند واگذاری در اختیار سازمان خصوصی سازی‌ است و آنها در این باره تصمیم‌گیری می‌کنند. صلاحیت این ۶ بانک توسط سازمان خصوصی سازی تایید شده است و آنها باید فردا مدارک خود را برای خرید باشگاه به بورس ارائه دهند. روز سوم اردیبهشت ماه این بانک‌ها می‌توانند طبق اطلاعیه که سازمان بورس اعلام می‌کند برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس اقدام کنند.

وی در این خصوص که آیا احتمال لغو خریدای سهام باشگاه توسط این بانک‌ها وجود دارد یا نه، عنوان داشت: هر اتفاقی می‌تواند در این بین رخ دهد اما با توجه به درخواست بانک‌ها و ارسال مدارک و تایید شدن صلاحیت آنها به نظر می‌رسد واگذاری سهام باشگاه قطعی خواهد بود. از طرفی نیز تا کنون واگذاری باشگاه پرسپولیس تا این مرحله پیش نرفته بود و به احتمال زیاد این واگذاری رخ خواهد داد.

این مدیر در پایان در مورد اینکه آیا با حضور سهام‌داران در هیات مدیره و مدیریت باشگاه تغییری رخ خواهد داد، عنوان داشت: ابتدا باید باشگاه واگذار شود و میزان سهم هر بانک مشخص شود و بعد از آن منتظر ماند و دید که آنها چه برنامه‌ای برای مدیریت دارند. ابتدای امر باید معامله صورت بگیرد و سپس در این مورد تصمیم گیری شود و از حالا زود است که بخواهیم در این باره صحبت کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به واگذاری قرمزها