Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@02:43:47 GMT

مهری به استقلال پیوست/ دانشگر در اردوی آبی ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۵۸۱

مهری به استقلال پیوست/ دانشگر در اردوی آبی ماندنی شد

سعید مهری با عقد قراردادی ۲ و نیم ساله به استقلال پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سعید مهری هافبک میانی سابق تیم‌های تراکتور، ماشین‌سازی و گسترش فولاد با عقد قراردادی ۲ و نیم ساله به استقلال پیوست.

برخلاف شایعات، این بازیکن با محمد دانشگر معاوضه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی در خصوص آبی‌پوش شدنش به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: از اینکه به باشگاه بزرگ استقلال پیوستم خیلی خوشحالم. این باشگاه پر افتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا است و بازی کردن در آن افتخار است.   مهری در خصوص حضور بازیکنان دیگری در پست او هم گفت: همانطور که گفتم استقلال باشگاه بزرگی است و طبیعتا بازیکنان بزرگی هم دارد. من هم مانند هم تیمی‌های خود تلاش می‌کنم تا به استقلال کمک کنم و امیدوارم مثمر ثمر باشم.   هافبک میانی جدید استقلال در پایان خطاب به هواداران گفت: من همه تلاش خود را برای استقلال خواهم کرد. زمانی که در تراکتور بودم، هواداران تراکتور به من لطف داشتند و امیدوارم روند بهتری از خود در استقلال نشان دهم و هواداران استقلال هم از من راضی باشند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

تیم استقلال در دور رفت مسابقات لیگ برتر و در چهارچوب هفته نهم روز ۱۱ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در قزوین به مصاف شمس آذر رفت.

شاگردان جواد نکونام در آن دیدار عبارت بودند از: سید حسین حسینی: جلالی، سهرابیان، چشمی، سلیمی، یامگا، مهری، مهدی‌پور، رضاوند، رمضانی و محمدی که حالا از این تعداد سعید مهری به دلیل جدایی از استقلال، آرتور کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور به علت مصدومیت قطعاً در ترکیب آبی پوشان حضور نخواهند داشت.

اما نگاهی به نفرات تعویضی استقلال در آن دیدار به نام امیر ارسلان مطهری برمی‌خوریم که در دقیقه ۹۰ به جای یامگاه به زمین رفت. او نیز در نقل و انتقالات زمستانی از جدا شد و به تراکتور پیوست.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های استقلال و مس آزاد قزوین روز جمعه هفته جاری سی و یکم فروردین از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی آغاز می‌شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • مرادمند: خوب شد الان این چَک را خوردیم/به یاد دانشگر و مهدی پور خوشحالی کردم+فیلم
  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها