Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@13:30:31 GMT

سعید مهری رسما استقلالی شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۳۶۱۵

سعید مهری رسما استقلالی شد+ عکس

سعید مهری بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور امروز رسما استقلالی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید مهری هافبک میانی سابق تیم‌های تراکتور، ماشین‌سازی و گسترش فولاد با عقد قراردادی ۲ و نیم ساله به استقلال پیوست.

برخلاف شایعات، این بازیکن با محمد دانشگر معاوضه نشده است.

وی در خصوص آبی‌پوش شدنش به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: از اینکه به باشگاه بزرگ استقلال پیوستم خیلی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه پر افتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا است و بازی کردن در آن افتخار است.



مهری در خصوص حضور بازیکنان دیگری در پست او هم گفت: همانطور که گفتم استقلال باشگاه بزرگی است و طبیعتا بازیکنان بزرگی هم دارد. من هم مانند هم تیمی‌های خود تلاش می‌کنم تا به استقلال کمک کنم و امیدوارم مثمر ثمر باشم.

هافبک میانی جدید استقلال در پایان خطاب به هواداران گفت: من همه تلاش خود را برای استقلال خواهم کرد. زمانی که در تراکتور بودم، هواداران تراکتور به من لطف داشتند و امیدوارم روند بهتری از خود در استقلال نشان دهم و هواداران استقلال هم از من راضی باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید مهری استقلال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند

به گزارش قدس آنلاین، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - ۳ اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت خرید سهام به طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود.

پیش از این نیز ۱۰ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

 در حالی که سرخابی‌ها تا ۵ اردیبهشت‌ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه ای‌اف‌سی مهلت دارند، با واگذاری رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • شوک به استقلال؛ کاپیتان آبی ها رسما محروم شد
  • استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی
  • جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)